دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی با جانبازان سادات ارومیه
کد خبر: 4072141
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌غربی با جانبازان سادات ارومیه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی به مناسبت عید غدیرخم با سید مجید موسوی، جانباز سرافراز ۷۰ درصد و حمید اعتمادی جانباز 70 درصد نابینا و راوی دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی 29 تیر ماه در دیدار با خانواده معزز شهید میرمصیب هاشمی در ارومیه اظهار کرد: هدف از دیدار با جانبازان، ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و الگوگیری از آن‌ها در مسیر زندگی است و همه ما باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم زیرا آن‌ها با گذشتن از جان خویش به کشورمان عزت بخشیدند و از خدواند متعال خواستاریم ما را از رهروان راستین شهیدان قرار دهد.

وی افزود: جانبازان مظهر ایثار و فداکاری هستند و امیدواریم بتوانیم به‌صورت عملی قدردان ایثار و فداکاری‌های این بزرگواران باشیم و بی‌شک بزرگی و قدرت امروز ایران اسلامی و امنیت و نظم در جامعه میسر نمی‌شد مگر با ایثارگری‌های جانبازان سرافراز و از خودگذشتگی خانواده گرانقدر آن‌ها، امروز مردم و مسئولان قدردان جانبازان و خانواده‌های بزرگوار آن‌ها هستند.

فعال بیان کرد: خدمت به جانبازان توفیقی بزرگ و تلاش در این راستا، وظیفه همه مسئولان است و همه باید بدانیم که شهدا و  جانبازان  به گردن آحاد جامعه و همه حق دارند و اگرچه با هیچ خدمتی نمی‌توانیم ایثار و فداکاری آن‌ها را جبران کنیم اما وظیفه داریم به رسالت و تکلیف خود به بهترین شکل عمل کنیم.

وی ادامه داد: دیدار با جانبازان افتخار و فرصتی ارزشمند و معنوی بوده که موجب تقویت روحیه و توان بیشتر برای خدمت است و اجر و پاداش معنوی جانبازان عزیز که با صبر و استقامت سختی‌ها را تحمل می‌کنند نزد خداوند متعال بسیار زیاد بوده و آن‌ها در حقیقت ادامه‌ دهنده راه شهدا هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شهید والا مقام میرمصیب هاشمی در درگیری با عناصر ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت و جانباز سید مجید موسوی نیز در بمباران و درگیری با اشرار ضد انقلاب به درجه رفیع جانبازی 70 درصد نائل آمده است.

همچنین مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با حمید اعتمادی جانباز 70 درصد نابینا و راوی دوران دفاع مقدس و سیدمجید موسوی جانباز 70 درصد ارومیه که هر دو از سادات هستند به مناسبت عید غدیر خم دیدار کرد.

انتهای پیام
captcha