حضور مؤسسات فعال و برتر قرآنی کشور در رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران
کد خبر: 4072787
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
دبیر جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر خبر داد:

حضور مؤسسات فعال و برتر قرآنی کشور در رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران

دبیر جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر از برگزاری نخستین رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»، گفت: براساس تدبیر رئیس جمهور در این رویداد، زمینه‌ای برای حضور مؤسسات فعال و برتر قرآنی کشور در این رویداد فراهم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»، گفت: این رویداد به‌عنوان نخستین گام در مسیر رسیدن به دولت مردمی، دوم تا چهارم مردادماه سال جاری در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی و مشکلات ایران هستند.

دبیر جامعه فرهنگی ـ قرآنی عصر با اشاره به اینکه این رویداد مبدأ تحولی بزرگ در روند حکمرانی و حل نظام مسائل کشور خواهد بود، گفت: افراد به‌واسطه خدمت، محصول یا الگویی که دارند می‌توانند در بهبود مناسبات حکمرانی نقش‌آفرین باشند؛ لذا در این رویداد بیش از ۸۰۰ شرکت، مؤسسه و نهاد مردمی حضور پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه براساس تدبیر رئیس جمهور در این رویداد زمینه‌ای برای حضور مؤسسات فعال و برتر قرآنی کشور فراهم شده است، گفت: چندین موسسه علاقه‌مند و شاخص قرآنی به صورت حضور و برخی دیگر به صورت مجازی در این رویداد حضور خواهند داشت.

به گزارش ایکنا، طبق اعلام مسئولان برگزاری، مزیت رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آنکه تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور، ایجاد نمایشگاهی از شرکت‌ها و مؤسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مسئله را دارا هستند. وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده کرده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آن‌ها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری، چالش‌ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب حل کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
راضیه حسنوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۶
0
0
خداقوت.بسیارعالی
captcha