رونمایی از تابلوی شعار دهه احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر سال ۱۴۰۱
کد خبر: 4073029
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

رونمایی از تابلوی شعار دهه احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر سال ۱۴۰۱

در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی‌ از منکر آذربایجان‌غربی از تابلوی شعار دهه احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر سال ۱۴۰۱ توسط نماینده ولی‌فقیه و رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر آذربایجان‌غربی رونمایی شد.

رونمایی از تابلوی شعار دهه احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر آذربایجان‌غربی 2 مرداد در جلسه استانی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر جزو وظایف اسلامی و واجبات الهی به شمار می‌رود که عمل به آن بر همه واجب است و در حال حاضر شاهد هستیم که در کشور عده‌ای دنبال دو قطبی‌سازی هستند که باید در این خصوص با ورود تبیینی و جهادگونه علیه آن‌ها اقدام شود.

وی افزود: با توجه به برخی حواشی در مورد حجاب اجباری، در دین اسلام همه موارد نیازمند رای مردم نیست و در قرآن هم آمده که برخی موضوعات دینی نیاز به رای و نظر مردم ندارند و موضوعاتی نظیر نماز یومیه و روزه ماه رمضان جزو اموراتی است که نیاز به نظر ندارد و باید طبق دستور و حکم خدا اجرا شود.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متاسفانه در موضوع حجاب برخی سوءاستفاده می‌کنند، هیچ فقیهی فتوا نداده که حجاب لازم و واجب نیست و همه در اصل وجوب این امر اتفاق نظر دارند و حجاب امری است که باید رعایت شود و نظر امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی هم همین است.

وی ادامه داد: تبیین موضوعات مرتبط با فریضتین و حجاب در ایام مختلف سال با ورود صداوسیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی و نیز منابر و مساجد نیاز است که در همین زمینه ایام محرم فرصت ویژه و مناسبی است.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر آذربایجان‌غربی، در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌ها و عنوان روزهای دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر که همزمان با دهه اول محرم اجرا می‌شود و تاکید در این ایام بر روی تبییت مجاهدانه و مطالبه‌گری عالمانه است که باید با ورود سازمان‌ها و علما و روحانیون به این برنامه‌ها و موضوعات جامه عمل پوشانده شود.

گفتنی است در پایان جلسه از تابلوی شعار دهه احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر سال ۱۴۰۱ توسط نماینده ولی‌فقیه و رئیس ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر آذربایجان‌غربی رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha