به گزارش ایکنا از یزد، دومین جلسه از سری جلسات ماهیانه و کارگاهی بازآموزی و ارتقای حافظان قرآن کریم ویژه بانوان، دوم مردادماه در محل سالن جلسات امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد.
در این جلسه تعدادی از حافظان قرآن کریم به اجرای تلاوت پرداختند و بعد از هر اجرا نکات حفظی مربوط به آن سوال و اجرای شخص از طرف داور حسن حفظ و نیز موارد مربوط به تجوید، صوت و لحن نیز توسط استاد ملکوتیان به سمع و نظر جمع رسید.
همچنین چندی از آیات مشابه به همراه راهکار رفع تشابه، نیز ویژه حضار مطرح و با استقبال خوب عزیزان همراه بود.
همخوانی ترتیل در نغمه از دیگر برنامههای این کارگاه بود ودر نهایت تعدادی از بانوان جهت اجرای جلسه بعد داوطلب شدند.