برگزاری دسته عزاداری هیئت ثارالله رزمندگان اسلام در زنجان
کد خبر: 4074212
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

برگزاری دسته عزاداری هیئت ثارالله رزمندگان اسلام در زنجان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان از برگزاری دسته عزاداری هیئت ثارالله رزمندگان اسلام همزمان با اولین روز ماه محرم در زنجان خبر داد.

دسته عزاداری هیئت ثارالله رزمندگان اسلام

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، ظهر امروز، ۷ مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر بوده و طبق فرمایش امام خمینی(ره)، این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی با اشاره به ارادت ویژه زنجانی‌ها به خاندان عصمت و طهارت(ع)، افزود: طبق روال سال‌های گذشته نخستین مراسم آغاز ماه محرم با حرکت دسته عزاداری با حضور آحاد مختلف مردم، رزمندگان اسلام، پیشکسوتان دوران دفاع‌مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان همزمان با نخستین روز ماه محرم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دسته عزاداری روز شنبه، ۸ مردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ از مزار شهدای پایین به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان در رابطه با برنامه مراسم عزاداری در حسینیه عاشقان ثارالله، گفت: از امروز تا ۱۸ مردادماه مراسم عزاداری در حسینیه عاشقان ثارالله واقع در بزرگراه ۲۲ بهمن از ساعت ۲۲ به مدت ۱۲ شب با سخنرانی حاج سعید غفاری و مداحی حاج سیدیوسف شبیری و حاج سید محمود حسینی برگزار می‌شود.

طهماسبی در رابطه با برنامه‌های هیئت عزاداری رزمندگان اسلام زنجان، اظهار کرد: برپایی نماز ظهر عاشورا، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، برپایی ایستگاه صلواتی و نیز برپایی مهد کودک برای کودکان، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مراسم‌ ماه محرم می‌تواند باعث انسجام جوانان و حضور پرشور جوانان و آحاد مختلف مردم برای تولی و تبری باشد، خاطرنشان کرد: همه پیش‌بینی‌های لازم برای حرکت این دسته عزاداری انجام شده است.

انتهای پیام
captcha