برگزاری عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» در اردبیل
کد خبر: 4074956
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

برگزاری عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» در اردبیل

همزمان با ایام عزاداری شهدای دشت کربلا، نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» در استان اردبیل برگزار می‌شود.

محرمبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با ایام عزاداری شهدای دشت کربلا نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» به همت مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم، با همکاری نهادهای فرهنگی استان اردبیل با هدف «به تصویر کشیدن نقش کودکان در عزاداری سرور و سالار شهیدان از دریچه دوربین» برگزار می‌شود.

به تصویر کشیدن معصومیت کودکان در مواجهه با مظلومیت واقعه عاشورا و اثرات مثبت و سازنده آن در تکوین شخصیت و رشد معنوی این آینده سازان جامعه از دیگر اهداف این مسابقه فرهنگی است.

نگاه هنرمندانه و ثبت تصاویر عاشورایی با رویکرد تربیتی و انتقال صحیح و اثربخش پیام در این رابطه، مهمترین ویژگی انتخاب آثار خواهد بود.

شرکت در این عکسواره با ارسال تصاویر تهیه شده با تلفن همراه مطابق اهداف عنوان شده در تمام گروه‌های سنی مقدور است و هر فرد می‌تواند با ارسال ۱ تا ۱۰ عکس در این مسابقه شرکت کند.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان تا 19 مردادماه سال‌جاری فرصت دارند تا به همراه آثار خود نام، نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تلفن همراه و ثابت را از طریق پیام رسان‌های داخلی به شماره تلفن 09144515593 ارسال کنند و به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س)، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل نیز در برگزاری این عکسواره همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha