تقویت سرمایه‌های جبهه انقلاب، رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم است
کد خبر: 4075765
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

تقویت سرمایه‌های جبهه انقلاب، رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تقویت جبهه انقلاب و سرمایه‌های این حوزه را گفتمان و رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم عنوان کرد و با بیان اینکه‌ این استان مهد رویدادهای انقلابی و ملی است، گفت: مدیریت واحد جشن‌های ملی و مذهبی در گیلان، موجب تداوم شور انقلابی مردم شده است.

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روز گذشته، ۱۲ مردادماه در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز از طرف اهالی فرهنگ و رسانه اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی انقلابی و بسیار تأثیرگذار در انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) را تسلیت گفت و عنوان کرد: بر این باور هستم که به واسطه مدیریت هوشمندانه و مبتکرانه حجت‌الاسلام اشجری، گیلانی که مهد رویدادهای انقلابی و ملی بوده و صحنه‌های نابی را از خودش بروز داده در صدر رویدادهای انقلابی و جشن‌های دهه فجر قرار گرفته است.

ثقتی برنامه‌های دهه فجر امسال استان گیلان را بسیار غنی با ایده‌های جدید و نو خواند و با بیان اینکه مردمی بودن مهمترین شاخصه این جشن‌ها بود تصریح کرد: این اتفاقات مهجورمانده، اتفاقاتی بسیار خوب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود و دل دغدغه‌مند دوستداران انقلاب و اسلام و مردم همیشه در صحنه را گرم کرد.

وی مراسم بزرگداشت سردار حزب‌الله شهید ابوالحسن کریمی را نیز از دیگر رویدادهای مهم استان گیلان که به خوبی برگزار شد ذکر نمود و اذعان کرد:‌ این رخدادها در واقع موتور محرکه هستند و ارتباط مستقیمی با تداوم شور و حرارت و روحیه انقلابی مردم دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در گیلان شاهد یک مدیریت واحد در حوزه جشن‌های ملی و مذهبی و یک خیزش در حوزه فعالیت‌های شورای تبلیغات اسلامی هستیم یادآور شد: نهاد فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمات ارزشمند تبلیغات اسلامی را می‌بیند و این بستر رسانه باعث شده مردم بیشتر از هر زمان دیگر از تلاش‌های انجام شده باخبر شوند.

ثقتی تقویت جبهه انقلاب و سرمایه‌های این حوزه را رویکرد و گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: متاسفانه کتابخانه مرجع گیلان به عنوان بزرگترین کتابخانه شمال کشور سالهاست که معطل مانده و تلاش داریم تا به هر نحو ممکن مشکلات و موانع پیش روی بهره‌برداری از آن برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ ارشاد اسلامی گیلان مانند همیشه دست یاری خود را به طرف نهاد تبلیغات اسلامی بلند میکند و امیدواریم محکم‌تر و ثابت‌قدم‌تر از گذشته بتوانیم بخش عظیمی از امکانات و منابع در اختیارمان را در حوزه فرهنگ و هنر و فرهنگ انقلابی هزینه کنیم.

انتهای پیام
captcha