مسابقه عکاسی «دهه نودی‌ها و محرم» در سوادکوه برگزار می‌شود
کد خبر: 4076162
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

مسابقه عکاسی «دهه نودی‌ها و محرم» در سوادکوه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه از مسابقه عکاسی با موضوع «دهه نودی‌ها و محرم» در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوهحمید امینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «دهه نودی‌ها و محرم» در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه و با همکاری مؤسسه آوای هنر شیرگاه و بخشداری زیراب با هدف به تصویرکشیدن  عشق دلدادگی دهه نودی‌ها با ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می‌توانند 3 اثر را که با موبایل یا دوربین نیمه‌حرفه‌ای گرفته‌اند و از کیفیت خوبی برخوردار باشد، جهت شرکت در مسابقه به دبیرخانه ارسال کند.

امینی ادامه داد: از نظر برگزار کننده مسابقه، ارسال‌کننده عکس به عنوان صاحب اثر شناخته می‌شود و اگر غیر از آن باشد، هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه برگزار کننده نخواهد بود و صاحب اصلی عکس باید از راه قانونی اقدام کند. در این صورت اثر ارسالی از مسابقه خارج شده و موضوع بطور رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره ارشاد سوادکوه با ارائه این مطلب که یکی از شرایط برگزاری مسابقه این است که تصاویر ارسالی به دبیرخانه باید به شکل مستند باشد و از هرگونه مونتاژ که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌سازد پرهیز شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا 26 شهریور ماه 1401 به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود به شماره واتس آپ 09122399980 ارسال کنند.

وی اظهار کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه و داوری آثار توسط هیئت داوران، از 3 نفر از صاحبان اثر برتر تجلیل به عمل خواهد آمد و به آن‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha