درخشش منطقه جنوب شرق در مسابقات قرآن شرکت ملی پالایش‌ و پخش فرآورده‌های نفتی
کد خبر: 4076372
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

درخشش منطقه جنوب شرق در مسابقات قرآن شرکت ملی پالایش‌ و پخش فرآورده‌های نفتی

کارشناس دارالقرآن منطقه جنوب شرق بیان کرد: پنج عنوان برتر توسط کارکنان و خانواده‌های منطقه جنوب شرق در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ملی پالایش ‌و پخش فرآورده‌های نفتی کسب شد.

درخشش منطقه جنوب شرق در مسابقات قرآن شرکت ملی پالایش‌ و پخش فرآورده‌های نفتی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق، هادی علی‌بیگی، کارشناس دارالقرآن منطقه با بیان اینکه مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت‌های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران یادواره شهدای مدافع حرم در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات، فرزندان کارکنان منطقه، ستايش بمانعلی‌‌زاده رتبه اول را در رشته حفظ ۳ جزء گروه چهار فرزندان کسب کرد.

وی ادامه داد: محمدامين رياحی موفق به کسب رتبه اول رشته حفظ ۱ جزء گروه چهار، فرزندان شد و رضوان غلامحسين‌پور، حائز رتبه دوم در رشته ترتيل گروه ۵ فرزندان شد. در بخش همسران نیز مهديه ناصرپور رتبه دوم را در رشته تحقيق کسب کرد و در بخش کارمندان نیز نجمه فتحی‌نيا رتبه سوم ترتيل را از آن خود کرد.

علی‌بیگی بیان کرد: مرحله نهایی بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سه رشته حفظ (۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن) و قرائت تحقیق و ترتیل ویژه همسران، فرزندان و کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی شرکت‌های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دو نوبت صبح و عصر در تاریخ ۸ مرداد ماه سال‌جاری در زائرسرای نفت مشهد مقدس در حالی خاتمه یافت که از میان گروه ۱۰ نفر کارکنان و خانواده‌های منطقه که به این مسابقات اعزام شده بودند، ۵۰ درصد آنان عناوین برتر را از آن خود کردند و در میان ۲۸ برگزیده شرکت، سهم نزدیک به ۲۰ درصدی را به خود اختصاص دادند.

کارشناس دارالقرآن منطقه جنوب شرق با بیان اینکه منطقه در میان مناطق ۱۲گانه رتبه دوم را در کسب عناوین برتر به دست آورد که کارنامه قابل قبولی است، گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با حضور قریب به ۷ هزار نفر در بهمن ماه ۱۴۰۰ و مرحله نیمه نهایی در اردیبهشت ماه سال‌جاری در ۸ منطقه و در ۷ گروه سنی بین کارکنان و خانواده‌های شرکت‌های وابسته به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت و انس خانواده‌ها با قرآن کریم و نهج‌البلاغه برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha