تحقق پروژه‌های یزد نوین نگاه متفاوت مدیران استانی را می‌طلبد
کد خبر: 4076462
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

تحقق پروژه‌های یزد نوین نگاه متفاوت مدیران استانی را می‌طلبد

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با تأکید بر اولویت و اهمیت پروژه‌های یزد نوین گفت: عملیاتی شدن پروژه‌های یزد نوین نگاه متفاوت مدیران استانی را می‌طلبد.

جعفر رحمانی، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، جعفر رحمانی، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، امروز، 15 مردادماه در هفدهمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان با تأکید بر اهمیت پروژه‌های یزد نوین در ایجاد تحول در استان، عملیاتی شدن آنها را اولویت استان و دستگاه‌های اجرایی خواند و اظهار کرد: عملیاتی شدن پروژه‌های یزد نوین نگاه متفاوت مدیران استانی را می‌طلبد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه پروژه‌های یزد نوین پروژه‌های معمولی نیستند بیان کرد: برخورد با پروژه‌های یزد نوین مانند کارهای روزمره و مستمر دستگاه‌های اجرایی نیست و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی باید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

رحمانی با استناد به سخنان استاندار یزد مبنی بر اهمیت برنامه تحولی یزد نوین، اظهار کرد: در استان هیچ پروژه و اقدامی مهم‌تر از یزد نوین نیست و باید اولویت اول دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با انتقاد از ارائه راهکارهای ضعیف دستگاه‌های متولی عملیاتی شدن پروژه‌های یزد نوین گفت: زمانی که نشستی برای پیگیری پروژه‌های یزد نوین برگزار می‌شود نباید راهکارهای ساده و عادی برای حل مشکلات و موانع ارائه داد.

رحمانی با اشاره به اینکه باید از راه‌های میان‌بر و خلاقانه بهره‌گرفت افزود: بهره‌گیری از این روند موجب آن می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن پروژهای یزد نوین محقق شود.

انتهای پیام
captcha