مدیران دو بخش از جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شدند
کد خبر: 4078066
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳

مدیران دو بخش از جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شدند

دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت طی احکامی جداگانه‌ای، میلاد اکبرنژاد را به‌عنوان مدیر بخش تئاتر خیابانی و فرهاد امینی را به عنوان مدیر بخش رادیو تئاتر منصوب کرد.

ارسالی/// مدیران بخش نمایشنامه نویسی و رادیو تئاتر جشنواره تئاتر مقاومت منصوب شدند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، سید وحید فخر موسوی دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت طی احکامی جداگانه‌ای، میلاد اکبرنژاد را به‌عنوان مدیر بخش تئاتر خیابانی و فرهاد امینی را به عنوان مدیر بخش رادیو تئاتر منصوب کرد.

میلاد اکبرنژاد، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و تاکنون بیش از پنجاه نمایشنامه، کارگردانی و نگارش بیش از ۳۵  نمایش رادیویی و کارگردانی چندین تله‌تئاتر تلویزیونی در کارنامۀ خود دارد.

فرهاد امینی، دارای دکترای مطالعات عالی هنر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و از مدرسان دانشگاه هنر تهران است که تاکنون نویسندگی بیش از ۲۰۰ قسمت نمایش رادیویی را برعهده داشته و جوایزی را نیز از آن خود کرده است.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخرموسوی در بازه زمانی شهریور لغایت آذر و در گستره ایران و کشور‌های اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha