اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4078453
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به پیاده‌روی اربعین

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای حضور دانشجویان در اربعین، گفت: بنا داریم دانشجویان را در دو گروه جداگانه (پسر و دختر) و با حضور کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی به پیاده‌روی اربعین اعزام کنیم.

مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستانمهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به ثبت‌نام از دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، گفت: جلسه هماهنگی ستاد اربعین طی هفته جاری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عوض‌نژاد، معاون نهاد رهبری، فرهادی، معاون توسعه، بهاروند، معاون آموزشی و کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

وی به ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای حضور دانشجویان در اربعین اشاره کرد و افزود: بنا داریم دانشجویان را در دو گروه جداگانه (پسر و دختر) و با حضور کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی به پیاده‌روی اربعین اعزام کنیم.

مردانی با اشاره به اینکه در گروه‌های اعزامی بایستی یک نفر با تجهیزات پزشکی حضور داشته باشد، اضافه کرد: پوشش خبری حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان توسط خبرنگاران مفدا نیز مورد تأکید است.

همچنین، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: دانشجویان دختر ثبت‌نام کننده در برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی، برای قطعی شدن ثبت‌نام خود تا روز چهارشنبه،۲۶ مرداد ماه جهت تحویل گذرنامه، حضور والدین برای تکمیل رضایت‌نامه به معاونت فرهنگی دانشجویی مراجعه نمایند.

افرادی که در تاریخ تعیین شده نسبت به تحویل مدارک اقدام نکنند، به منزله انصراف است و از لیست حذف خواهند شد.

آن دسته از افرادی که برای صدور گذرنامه اقدام کرده‌اند اما هنوز موفق به دریافت نشده‌اند نیز والدینشان جهت تکمیل رضایت‌نامه مراجعه کنند.والدین هنگام‌ مراجعه حتماً شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha