رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کرمان منصوب شد
کد خبر: 4078511
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کرمان منصوب شد

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی بناوندی به عنوان رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان معرفی شد.

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی بناوندی به سمت رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات استان، فعالان قرآنی و مسئولان هیئت‌های مذهبی استان، امروز، ۲۵ مردادماه در سازمان تبلیغات کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد دوست‌محمدی، رئیس سابق اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم به ارائه گزارشی از سه سال مسئولیت خود پرداخت و گفت: در چند سال اخیر با وجود کرونا از راه‌های مختلف وظایف قرآنی خود را به انجام رساندیم که تأسیس و تمدید بیش از ۱۵۰ خانه قرآنی شهری و روستایی، تمدید مجوز بیش‌ از ۳۰ مؤسسه قرآنی، پایش و رصد ۱۰۰ درصدی مؤسسات قرآنی سراسر استان، پایش و رصد ۵۰ درصدی خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز بانوان در کل استان، راه‌اندازی و تقویت محافل خانگی قرآنی با عنوان طرح نورالثقلین، حمایت از آموزش و توانمندی مربیان و محافل خانگی قرآن به تعداد ۵۷۶ نفر از جمله این اقدامات بود.

وی به همراهی خیرین برای انجام فعالیت‌های قرآنی و در اختیار گذاشتن خانه‌ای برای انجام این فعالیت‌ها در شهر کرمان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی پویش‌های قرآنی در مناسبت‌های ویژه ماه رمضان و ماه محرم در فضای مجازی با مرکزیت کرمان و همراهی استان‌های همجوار، صدور بیش از ۲۰۰ گواهینامه آموزشیار روخوانی و روانخوانی در نیروی انتظامی و سپاه از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام احمد دوست‌محمدی تقدیر و حجت‌الاسلام اکبر سلطانی بناوندی به سمت ریاست اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شد. وی پیش از این ریاست اداره تبلیغات شهرستان کرمان را برعهده داشت.

 

انتهای پیام
captcha