جایگاه رزمندگان نباید فراموش شود
کد خبر: 4078520
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

جایگاه رزمندگان نباید فراموش شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: نباید اجازه دهیم جایگاه رزمندگان در بین روزمرگی‌های ادارات فراموش شود و در این رابطه همه باید پای کار بیایند.

رزمندگان

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، سرهنگ سید‌شمس‌الدین موسوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز 25 مردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت نهادها برای تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان در دستور کار قرار دارد.

وی با باین اینکه در دو سال گذشته همایش تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح کشور برگزار شده است، تصریح کرد: این همایش در سال نخست با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپس با سخنرانی رئیس جمهور برگزار شد. امسال نیز تلاش می‌شود سخنران ویژه این برنامه رئیس‌جمهور باشد.

این مسئول با بیان اینکه هر ساله با برنامه‌ریزی تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گیرند، بیان کرد: تلاش شده امسال افرادی که تاکنون مورد تجلیل قرار نگرفته‌اند، مورد تقدیر قرار گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «نگذارید شهدا فراموش شوند»، گفت: ما همواره با این بزرگواران در ارتباط هستیم ولی نباید اجازه دهیم جایگاه رزمندگان در بین روزمرگی‌های ادارات فراموش شود و همه باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز کشور و بازدارندگی موجود در منطقه حاصل خون شهدا است، اضافه کرد: باید قدردان این خون باشیم.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دهه فجر سال‌جاری بخش اداری و طبقه نخست موزه دفاع مقدس افتتاح و از سال آینده مراسم در این مرکز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت موجود برای تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس استفاده شود.

انتهای پیام
captcha