اهتمام ویژه در اجرای جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است
کد خبر: 4079155
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

اهتمام ویژه در اجرای جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، گفت: جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است و باید به این مقوله با اهتمام ویژه پرداخته شود.

اهتمام ویژه در اجرای جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است

به گزارش ایکنا از سمنان، علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، شب گذشته ، 27 مرداد، در یادواره ۷۷ شهید آستانه امامزاده علی اشرف(ع) سمنان، با بیان اینکه جوانان دهه ۶۰ در داخل کشور و در دهه ۹۰ خارج از کشور برای حفظ اسلام شهید شدند و این نشان‌دهنده انتقال نسلی است افزود: در ۲ دهه اخیر دشمنان در عرصه‌های مختلف مغلوب خداوند و انقلاب اسلامی بودند.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۶۶ که آمریکا مستقیم وارد جنگ با ایران شد، رزمندگان اسلام به تکالیف عمل کردند و خداوند در راستای انجام تکلیف عنایت داشته و در چهل و سه سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره در موقعیت‌های مختلف عنایت الهی نصیب نظام شده است.

فدوی با تأکید بر اینکه قدرت مادی دشمنان و جبهه کفر زیاد است یادآور شد: اما اگر افراد در جبهه خدا باشند، خداوند عنایت خواهد کرد که در این راستا موفقیت‌ها و اقتدار نظام  به دلیل حرکت در مسیر الهی و عنایت خداوند است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با معطوف کردن دل‌ها به غیر از واجبات الهی به دنبال ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که امر به معروف و نهی از منکر امری واجب برای خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان است.

فدوی با اشاره به راهپیمایی اربعین متذکر شد: میلیون‌ها زائر و دلداده سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) در این راهپیمایی با شکوه حضور خود، حماسه خلق می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، افزود: جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است و باید به این مقوله با اهتمام ویژه پرداخته شود.

وی با بیان اینکه انحراف کشیدن زنان و جوانان دسیسه دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی است متذکر شد: وقتی زنان پای کار باشند، می‌توانند در پیشرفت‌ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین باشند، همانطور که در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی برای پیروزی کشور با رشادت ایفای نقش کردند.

به گفته فدوی؛ افتخارات بزرگ کشور باید اطلاع‌رسانی شود، که بر این اساس گرامیداشت شهدا کم از شهادت نیست، چرا که  زنده نگهداشتن یاد شهدا، شفاعت مومنان را به دنبال دارد و باید در نقاط مختلف کشور برگزاری آئین‌های گرامیداشت شهدا بیش از پیش مورد توجه باشد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان سخیف بدخواهان نظام اظهار کرد: برخی افراد در داخل کشور با بیان سخنان سخیف، عزت‌مندی کشور را زیر سوال می‌برند که مردم باید در این خصوص هوشیار باشند.

انتهای پیام
captcha