مصداق بارز حفظ پرچم ولایت، شهدا هستند
کد خبر: 4079836
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مصداق بارز حفظ پرچم ولایت، شهدا هستند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه مصداق بارز حفظ پرچم ولایت، شهدا هستند، گفت: نوری که خدا روشن کرده کسی نمی‌تواند آن را خاموش کند و ما باید امانت‌دار شهدا باشیم تا هرچه سریع‌تر پرچم ولایت را به دست صاحب امر برسانیم.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در یادواره شهید مدافع حرم سردار همدانی و 515 شهید شهرستان گنبدکاووس که روز گذشته، 30 مرداد در مسجدالنبی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، گفت: شهدا راه حق را انتخاب کرده و بخاطر آن شهید شدند راه انقلاب اسلامی، راه امام حسین(ع) است اگر انقلاب اسلامی توسط امام راحل(ره) اتفاق نمی‌افتاد امروز باید شاهد اسلام آمریکایی بودیم اسلامی که به حق و باطل و به ظلم و ستم هیچ توجهی ندارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه انقلاب اسلامی تداوم بخش راه اهل‌بیت(ع) است، تصریح کرد: چهار هزار شهید گلستان بدون اینکه دعوت شوند داوطلبانه و بدون اجبار رفتند و شهید شدند چرا که راه حق و دفاع از آن را انتخاب کرده بودند.

ملک‌شاهکوهی بیان‌ کرد: سردار شهید همدانی و سایر شهدا با خدا معامله کردند و هیچ احدی نمی‌تواند آن را نزد مردم و خدا کمرنگ کند، لذا این گونه اقدامات خبیثانه توسط دشمنان نظام نه تنها از ارادت مردم به شهدا کم نمی‌کند بلکه محبت و ماندگاری شهدا نزد مردم بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: هر زمانی که حق نیاز به ما دارد نباید دچار سردرگمی شویم اکنون این ملت ایران کنار امام و انقلاب و جانشین صالح آن مقتدرانه ایستاده‌اند و هر زمانی که دشمن علیه ایران اسلامی فراخوانی داد و تحریک کرد با هوشیاری ملت غیور ایران تیر دشمن به خطا رفت.

ملک‌شاهکوهی با بیان‌ اینکه مصداق بارز حفظ پرچم ولایت، شهدا هستند، تصریح کرد: نوری که خدا روشن کرده کسی نمی‌تواند آن را خاموش کند و ما باید امانت‌دار شهدا باشیم تا هرچه سریع‌تر پرچم ولایت را به دست صاحب امر برسانیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه امروزه ما شاهد افول قدرت‌های بزرگ در رأس آن آمریکا و اسرائیل هستیم اما برخلاف این آنها برای نا‌امید‌کردن و تاریک جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب را در فضای مجازی تبلیغات گسترده می‌کنند، تصریح کرد: شهید همدانی در مکتب امام خمینی‌(ره) تربیت شدند و در این راه به اسلام و ایران خدمت کردند و یاد این عزیزان همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود و اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه این افراد باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه سخنان خود به موضوع عفاف و حجاب اشاره و مسئله خانواده را عامل پیروزی در برابر دشمن دانست و گفت: کانون خانواده در غرب متلاشی شده و چیزی به نام خانواده دیده نمی‌شود آنها ابتدا از حجاب شروع کردند و بی‌بند و باری را ترویج و سپس نظام خانواده را فرو ریختند و اکنون همین سیستم را می‌خواهند در کشور ما پیاده کنند.

انتهای پیام
captcha