شهرکرد قطعی آب نخواهد داشت
کد خبر: 4080315
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

شهرکرد قطعی آب نخواهد داشت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آب شهرکرد به‌هیچ عنوان دچار قطعی نخواهد شد، گفت: طرح فدک در مدار آبرسانی قرار دارد و طرح عمان نیز تا ساعات پایانی امروز وارد مدار خواهد شد.

آبرسانی به شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص وضعیت رودخانه زاینده‌رود در پی بازگشایی دریچه‌های سد برای تامین آب کشاورزان اصفهانی، اظهار کرد: باتوجه به پایین بودن تراز مخزن این سد، در حین رهاسازی آب، شاهد ورود گل و لای به جریان رودخانه بودیم.

کریمی افزود: طرح پدافندی فدک و تصفیه‌خانه سامان هم‌اکنون در مدار آبرسانی قرار دارد و طرح عمان سامانی که به‌علت کدورت متوفف شده بود نیز تا اواخر امروز وارد مدار خواهد شد، طبق بازدیدی که صبح امروز از رودخانه زاینده‌رود در شهرستان سامان صورت گرفت، کدورت در حال کاهش و نزدیک شدن به سطح نرمال است.

وی با تأکید بر اینکه کدورت رودخانه زاینده‌رود تا ساعات آینده به حالت طبیعی برمی‌گردد، تأکید کرد: رودخانه زاینده‌رود خاصیت خودپالایشی دارد و در اثر جریان آب، رسوبات ته‌نشین خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه کدورت آب چشمه کوهرنگ نیز کاهش پیدا کرده است، گفت: بخشی از آب این چشمه هم‌اکنون در مدار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه آب شهرکرد به‌هیچ عنوان دچار قطعی نخواهد شد، یادآور شد: ظرفیت مخازن آب شرب شهرکرد مطلوب است و تا ساعات متمادی مشکل تامین آب شرب نخواهیم داشت و خطوط پدافندی نیز در مدار هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha