قوی و امین بودن؛ مهم‌ترین ویژگی‌های دولت کریمه
کد خبر: 4080411
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

قوی و امین بودن؛ مهم‌ترین ویژگی‌های دولت کریمه

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دولت کریمه ویژگی‌های فراوانی دارد که قوی و امین به معنای تخصصی بودن و رعایت اصل امانت و حافظ علیم به معنای اینکه اعضای دولت حافظ منافع استان و منطقه باشند، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هاست.

دیدار استاندار خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، دوم شهریورماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان به‌مناسبت آغاز هفته دولت، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: در دعای شریف افتتاح، بحث رغبت و آرزوی دولت کریمه بیان شده و کریم به معنای بزرگوار، ارزشمند و ارجمند بوده که شامل دو نوع اعطایی و اکتسابی است.

وی با بیان اینکه اگر افرادی بخواهند ارزشمند و ارجمند شوند باید تلاش مضاعف، کار جهادی و حرکت مؤمنانه انجام دهند، افزود: کرامت اکتسابی به اعمال، نیات و تلاش فرد و در مورد دولت مردان به دلسوز بودن، کار کردن، وقت گذاشتن و تلاش مضاعف بستگی دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر نیت خالصانه داشتن، اظهار کرد: دولت کریمه نتیجه تلاش یک جمعیت و ملت است که با وجود و فعالیت اعضای کریم حاصل می‌شود؛ از سویی دیگر سرنوشت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هر ملت به دست دولت است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم دولتی با این ویژگی‌ها محقق شود باید تلاش دسته جمعی انجام دهیم، افزود: دولت امام زمان(عج) مصداق کامل دولت کریمه است که برای رسیدن به آن نیازمند تلاش و کوشش، سعی فراوان و زمینه‌سازی توسط دولتمردان هستیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دولت کریمه می‌تواند زمینه ظهور دولت امام زمان(عج) را فراهم کند، تصریح کرد: با استقرار دولت سیزدهم بستر این نوع دولت فراهم شده و لازم است هر کس به تناسب پست خود گام‌های مهم، اساسی و ارزشمند بردارد تا شاهد استقرار این دولت باشیم.

قناعت ادامه داد: دولت کریمه ویژگی‌های فراوانی دارد که قوی و امین به معنای تخصصی بودن و رعایت اصل امانت و حافظ علیم به معنای اینکه اعضای دولت حافظ منافع استان و منطقه باشند، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هاست.

وی با بیان اینکه لازم است مدیریت و درایت کافی داشته و همواره خود را با این اهداف سازگار کنیم، تصریح کرد: با این ویژگی‌ها و حرکت در این مسیر به سمت دولت کریمه حرکت و زمینه ساز تحقق وعده الهی در استقرار دولت امام زمان(عج) خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha