«سه‌شنبه‌های مهدوی» در بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 4080523
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

«سه‌شنبه‌های مهدوی» در بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری «سه‌شنبه‌های مهدوی» به مناسبت دهه دوم ماه محرم در خانه قرآن و عترت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

سه‌شنبه‌های مهدوی در بیجار

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری برنامه «سه‌شنبه‌های مهدوی» به مناسبت دهه دوم ماه محرم با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان و خانه قرآن و عترت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

وی افزود: برنامه «سه‌شنبه‌های مهدوی» به مناسبت دهه دوم ماه محرم‌الحرام و با محوریت برگزاری مسابقات قرآنی، جلسات و محافل انس با قرآن کریم و کلاس‌های احکام برای تمامی مقاطع سنی هر هفته در یکی از مساجد و خانه‌های قرآن و عترت(ع) سطح شهرستان بیجار و با همت و برنامه‌ریزی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی و حمایت اداره تبلیغات اسلامی بیجار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار افزود: سه‌شنبه این هفته یکم شهریورماه چهارمین جلسه برنامه «سه شنبه‌های مهدوی» با برگزاری کلاس احکام ویژه بانوان و تجلیل از خردسالان در خانه قرآن امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم با قرائت قران به همت یکی از قاریان برجسته شهرستان بیجار یادآور شد: در پایان این جلسه از قرآن‌آموزان خردسال و نوجوان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha