گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد در انتظار توجه مسئولان
کد خبر: 4081551
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد در انتظار توجه مسئولان

رئیس دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌شمالی گفت: برای المان گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد پیگیری‌های بسیاری انجام شده، اما تاکنون اعتباری از سوی متولیان امر اختصاص پیدا نکرده است.

گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنوردجواد اصغری‌راد، رئیس دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه از سال 96 تاکنون پیگیر المان گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد هستیم، اظهار کرد: برای ایجاد گلزار شهدای گمنام، دانشگاه هیچ‌گونه تعهدی جز اختصاص فضا نداشت، اما تاکنون 50 درصد اقدامات مربوط به متولیان این موضوع توسط دانشگاه انجام شده است.

وی با بیان اینکه از اعتبار عمرانی دانشگاه برای ایجاد گلزار شهدای گمنام استفاده کردیم، افزود: آسفالت، فضا‌سازی و... گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد توسط دانشگاه انجام شد و در حال حاضر نیز تشکیل هیئت امناء در دستور کار است و برخی از مراحل آن طی شده است.

رئیس دانشگاه‌های پیام نور خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه استانداری تعهد 150 میلیون تومانی برای المان گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور داشت، افزود: برای به سرانجام رسیدن وضعیت گلزار شهدای گمنام نیاز است که متولیان امر به تعهدات خود عمل کنند.

اصغری‌راد با تأکید بر اینکه عدم تکمیل گلزار شهدای گمنام زیبنده نظام آموزشی کشور ما نیست، ادامه داد: بابت این موضوع از وزارت علوم نیز پیگیر هستیم و امیدواریم هرچه زودتر پیگیری‌ها به نتیجه برسد تا دانشجویان از این فضای مناسب بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای المان گلزار شهدای گمنام حدود 500 میلیون تومان است، افزود: طراحی المان توسط کارشناس عمرانی دانشگاه پیام نور بجنورد طراحی شده است و پس از دریافت اعتبار ساخت المان آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه‌های پیام نور بجنورد با بیان اینکه یکی از شهدای گمنام 17 ساله با عضویت بسیج در عملیات بدر به شهادت رسیده و در شرق دجله تفحص شده است، گفت: شهید گمنام دیگر 26 ساله با عضویت بسیج در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیده و در منطقه ام الرساس تفحص شده است.

انتهای پیام
captcha