کسب سه مقام برتر دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آذربایجان‌غربی در هفدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 4081654
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

کسب سه مقام برتر دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آذربایجان‌غربی در هفدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن

رئیس آموزش ‌و پرورش استثنایی آذربایجان‌غربی گفت: محمدجواد محمدی، پیشوا ناظر بالقچی و مهران چلبیانی در هفدهمین دوره مسابقات کشوری قرِآن کسب مقام کردند.

عیسی محمدی، رئیس آموزش ‌و پرورش استثنایی آذربایجان‌غربی، محمدجواد محمدی، مقام اول کشوری، پیشوا ناظر بالقچی و مهران چلبیانی مقام سوم کشوریعیسی محمدی، رئیس آموزش ‌و پرورش استثنایی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور به میزبانی مشهد مقدس در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار شد و استان ما در این رویداد رتبه‌های بر تر کشوری را کسب کردند.

 وی افزود: باهدف ترویج فرهنگ و تربیت قرآنی و عمل به آن و رعایت سبک زندگی اسلامی ای مسابقات برگزار شد و محمدجواد محمدی از خوی مقام اول کشوری در رشته ترتیل را به دست آورد.

محمدی بیان کرد: پیشوا ناظر بالقچی و مهران چلبیانی از شهرستان مهاباد هر دو مقام سوم کشوری را در رشته ترتیل کسب کردند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت بستر مناسبی را برای رشد و تعالی شخصیت دینی و مذهبی دانش‌آموزان در راستای معارف حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن، عترت و نماز فراهم می‌کند و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، دستیابی به حیات طیبه از اهداف کلان نظام تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام
captcha