بررسی کاربرد معنویت در زندگی
کد خبر: 4081854
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

بررسی کاربرد معنویت در زندگی

سی و ششمین پیش نشست آنلاین اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی با موضوع «کاربرد معنویت در زندگی» برگزار می‌شود.

سی و ششمین پیش نشست آنلاین اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی

به گزارش ایکنا، سی و ششمین پیش نشست آنلاین اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی با موضوع «کاربرد معنویت در زندگی» با همکاری مشترک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» به میزبانی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

این پیش نشست با سخنرانی حسین باغگلی، استادیار علوم تربیتی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد؛ زهرا عبدخدایی، استادیار روانشناسی بالینی پژوهشکده خانواده و رئیس کلینیک تخصصی کودک و خانواده دانشگاه شهید بهشتی؛ راضیه ادبی، روان‌درمانگر و معاونت مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به دبیری سلیل ضیایی، استادیار روانشناسی بالینی و عضو هیئت‌علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه ۸ شهریورماه، ساعت ۱۱ به‌صورت مجازی از طریق لینک https://vroom.um.ac.ir/iish و https://www.instagram.com/p/Ch2a_koDwzn/?igshid=MDJmNzVkMjY در این پیش نشست شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha