اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی گلستان
کد خبر: 4081944
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی گلستان

استاندار گلستان با بیان اینکه در کنار موضوع اقتصاد پرداختن به مقوله فرهنگ در اولویت قرار داد که نباید از آن غافل شد، گفت: در سفر رئیس‌جمهور به گلستان ۱۸۰ میلیارد تومان مصوبه در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مجتمع‌های فرهنگی و هنری به فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافت.

علی محمد زنگانه استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز، 8 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: انعکاس خدمات ارائه شده به مردم باعث بالا بردن حفظ امیدآفرینی در مردم را فراهم می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری امیدآفرینی باید در دستور قرار بگیرد.

استاندار گلستان به انتصاب نمایندگان و موضوع نظارت نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب مردم هستند و از نگاه ما مطالبه‌گری از نمایندگان نه تنها مضموم نیست، بلکه باید در جایگاه مدیر پاسخگو باشیم، لذا حضور این افراد برای رفع عقب ماندگی تاریخی بسیار ارزشمند است و همت جمعی را می‌طلبد.

زنگانه با بیان‌ اینکه توسعه و پیشرفت همه جانبه استان مد‌نظر ما است‌، تصریح کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای میراث فرهنگی به تصویب رسیده و بازارچه صنایع دستی مورد توجه قرار گرفته است. 

استاندار گلستان به بحث مسکن و احداث واحدهای مسکونی از اراضی مازاد در استان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۸۰۰ هکتار زمین مسکونی برای احداث ۹۴ هزار واحد مسکونی نیاز داریم و در این زمینه به دستگاه‌های اجرایی فراخوان داده در حال حاضر کلنگ زنی یک هزار واحدی را در شهر گرگان انجام دادیم و در ۶ ماه دوم سال سرعت ساخت مسکن افزایش پیدا می‌کند.

زنگانه با بیان‌ اینکه در کنار موضوعات اقتصادی و معیشت پرداختن به مقوله فرهنگ در اولویت قرار داد و نباید از آن غافل شد، تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور به گلستان 180 میلیارد تومان مصوبه در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مجتمع‌های فرهنگی و هنری به فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافت که بخش قابل قبولی از این پروژه‌ها با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha