بهره‌مندی از زبان هنر و قلم مانع از آسیب به کانون زندگی می‌شود
کد خبر: 4082767
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

بهره‌مندی از زبان هنر و قلم مانع از آسیب به کانون زندگی می‌شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: با شهدا عهد می‌بندیم در جهاد تبیین با استفاده از قلم و هنر خود نمی‌گذاریم به کانون زندگی ایرانی خدشه‌ای وارد شود، چراکه دشمن امروز در برابر زندگی ما آرایش جنگی گرفته است و لذا اصحاب رسانه و هنر نگذارند در این عرصه دشمن موفق شود.

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 11 شهریورماه در یادواره شهدای رسانه خراسان‌جنوبی و اختتامیه موکب ماه که در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری گردهمایی و یادواره‌های شهدا پیام می‌دهد که شهدا رفتند اما راهشان پر رهرو است و این در حقیقت تعظیم شعائر اسلامی است.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کار بزرگی است، زیرا برای کسانی یادواره برگزار می‌کنیم که معشوق خداوند هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از شهدا به‌عنوان سنگرنشینان عرصه دینداری و بندگی خداوند یاد کرد و گفت: شهدا در کلاس دینداری برگزیده شدند و خداوند برایشان پرونده معرفتی باز کرده است.

کمالی با بیان اینکه درک مقام شهدا کار هر کسی نیست، چراکه این افراد سروهای سرافراز ملت ایران اسلامی هستند که با خدا به زیبایی معامله کردند، اظهار کرد: راه شهدای رسانه این است که ما مسیر شهدا را برویم و در بررسی پنج هزار وصیت‌نامه شهدا همگی نوشته بودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خداباوری اولین درسی است که از زندگی شهدا می‌آموزیم و امروز این ستاره‌های درخشان عالم بهترین الگوی زندگی ما هستند، افزود: امروز دشمنان بعد از اینکه ما را در جنگ‌های سخت امتحان کردند امیدشان به جنگ نرم است و باید در برابر القائاتی که از طریق هنر و رسانه تحویل جامعه و جوانان می‌شود، بیدار و هوشیار باشیم.

یادواره شهدای رسانه در خراسان جنوبی

کمالی خطاب به اصحاب رسانه ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن تلاش می‌کند در جنگ ادراکی، ضد ارزش‌ها را به‌جای ارزش‌ها بنشاند و اینجا هنر شماست که به سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار ناصری و سایر شهدا بگویید شما نگران نباشید ما با قلم خودمان در جهادی که شما گفتید، عمل می‌کنیم.

وی یادآور شد: با شهدا عهد می‌بندیم در جهاد تبیین با استفاده از قلم و هنر خود نمی‌گذاریم به کانون زندگی ایرانی خدشه‌ای وارد شود چراکه دشمن امروز در برابر زندگی ما آرایش جنگی گرفته است و لذا اصحاب رسانه و هنر نگذارند در این عرصه دشمن موفق شود.

در این مراسم از جمعی از خانواده ایثارگران و شهدای رسانه خراسان‌جنوبی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha