پردیس سینمایی آسمان در یزد احداث می‌شود
کد خبر: 4083025
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

پردیس سینمایی آسمان در یزد احداث می‌شود

عملیات عمرانی پروژه فرهنگی و هنری پردیس سینمایی «آسمان یزد»، عصر امروز، با حضور مسئولان استان و کشور در بافت تاریخی یزد آغاز می‌شود.

آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عملیات عمرانی پروژه فرهنگی و هنری پردیس سینمایی «آسمان یزد»، عصر امروز، 13 شهریورماه با حضور مسئولان استان و کشور در بافت تاریخی یزد آغاز می‌شود.

این پردیس در زمینی به مساحت دو هزار و 100 متر مربع و در چهار طبقه با زیربنای هفت هزار و 500 متر مربع در مدت دو سال با مشارکت شهرداری یزد و سرمایه‌گذاری مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری احداث می‌شود و دارای 6 سالن سینما با ظرفیت حدود 870 صندلی و یک سالن آمفی‌تئاتر روباز 350 نفره است. همچنین یکی از سالن‌ها ویژه کودکان بوده و در این سالن فیلم‌های تخصصی ویژه کودکان اکران می‌شود.

این طرح همچنین شامل نگارخانه، استودیو ضبط صدا و تصویر، فضای برگزاری کارگاه‌های هنری، غرفه‌های تجاری، فروشگاه‌ محصولات فرهنگی، فضای بازی کودکان و رستوران است و با توجه به ظرفیت‌ و قابلیت‌های شهر میراث جهانی یزد، امکان اکران فیلم‌های بین‌المللی و برگزاری جشنواره‌های سینمایی در این مجموعه وجود دارد.

یادآور می‌شود عملیات عمرانی این پروژه فرهنگی و هنری، عصر امروز، 13 شهریورماه در بوستان خانواده در کنار زمین محل احداث پردیس سینمایی واقع در بلوار بسیج، بعد از آب آنبار رستم گیو، کوچه 15 شهید رستم آذرباد با حضور مسئولان استانی و کشوری و هنرمندان و اهالی سینما ‌آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha