آلبوم صوتی «بیا تا برویم» منتشر شد
کد خبر: 4083661
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
در آستانه اربعین حسینی

آلبوم صوتی «بیا تا برویم» منتشر شد

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی آلبوم صوتی «بیا تا برویم» با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان منتشر شد.

آلبوم صوتی «بیا تا برویم»حجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد، مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از انتشار آلبوم «بیا تا برویم» با محوریت ستایشگران خوزستانی خبر داد و گفت: هدف از تولید این آلبوم انتشار عرض ارادت مداحان خوزستانی به ساحت سید و سالار شهیدان در ایام اربعین حسینی است.

وی مردم خوزستان را پیشتاز در خدمت رسانی به زائران اربعین دانست و تاکید کرد: پایتخت موکب‌ها عنوان دقیقی برای ارج نهادن به خدمت رسانی خوزستانی‌های خون گرم به زائران اربعینی امام حسین(ع) است.

امینی موحد آلبوم «بیا تا برویم» را نگاهی کانونی به نوحه‌های ماندگار مداحان خوزستانی در ایام اربعین دانست و تأکید کرد: استفاده از نوحه‌های مداحان صدر انقلاب و دفاع مقدس همچون صادق آهنگران در کنار مداحان جوان با محوریت اربعین حسینی و حماسه پیاده‌روی آخر صفر و همچنین موکب داری عاشقان اهل بیت این آلبوم را شنیدنی کرده است.

گفتنی است، آلبوم «بیا تا برویم» با حضور جمعی از مداحان استان خوزستان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تهیه و در ایام اربعین حسینی از طریق رادیوهای سراسری استان و فضای مجازی اکران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha