رقابت قاریان و مرتلان در دومین روز از مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 4084136
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

رقابت قاریان و مرتلان در دومین روز از مسابقات قرآن استان تهران

دومین روز از چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان از امروز 17 شهریورماه با رقابت قاریان و مرتلان قرآن کریم آغاز شده است.

رقابت قاریان و مرتلان در دومین روز مسابقات قرآن استان تهران

به گزارش ایکنا، دومین روز از چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان از امروز 17 شهریورماه در مجتمع بصیرت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تهران آغاز شده و رقابت‌های این روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

در این روز شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به روی جایگاه می‌روند تا در حضور گروه داوری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید بپردازند.

در رشته قرائت ترتیل 29 نفر و در رشته قرائت تحقیق نیز 54 نفر حضور دارند. رقابت‌های رشته قرائت تحقیق که تنها رشته دارای فینال این دوره از مسابقات است، علاوه بر امروز در نوبت بعدازظهر روز جمعه 18 شهریورماه نیز ادامه خواهد یافت.

شرکت‌کنندگان رشته‌های حفظ کل، حفظ 20، حفظ 10 و حفظ پنج جزء قرآن کریم در بخش آقایان در اولین روز این مسابقات که 16 شهریورماه برگزار شد، رقابت خود را برگزار کردند.

فینال رشته قرائت تحقیق و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز 19 شهریورماه برگزار می‌شود. این مسابقات در مجتمع بصیرت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مرحله کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور قاریان، مرتلان و حافظان برتر تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha