تعامل با رسانه‌ها باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها باشد
کد خبر: 4084356
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

تعامل با رسانه‌ها باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها باشد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: هنر روابط عمومی باید ارتباط دوسویه و تعامل حسنه با رسانه‌ها باشد.

تودیع معارفه جهاد کشاورزی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر تقی‌زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، 17 شهریورماه، در جلسه تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی این اداره در اردبیل اظهار کرد: رسانه‌ها بعنوان نماینده افکارعمومی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تلقی می شوند و هنر روابط عمومی ها برای نیل به اهداف ترسیم شده ارتباط و تعامل سازنده با رسانه‌ها باید باشد.

وی فعالیت در رسانه را کار جهادی دانست و افزود: صاحبان رسانه‌ها با نازلترین حقوق و دستمزد و بدون توقع شبانه‌روزی در راستای توسعه و تعالی جامعه تلاش و در حقیقت کار جهادی می‌کنند.

تقی‌زاده رسانه‌ها را بازوی کمکی و فکری روابط عمومی ها قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: در کنار انعکاس فعالیت ها و عملکرد مسئولان ، رسانه ها مطالبه گر بوده وپیگیر مشکلات و مطالبات مردم از مسئولان باشند و با انتقادات بجا و درست و پیشنهادات سازنده کمک حال آنان باشند.

رئیس جهاد کشاورزی اردبیل جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و نهاد ها را مهم و حساس دانست و اظهار کرد: روابط عمومی ها با برقراری ارتباط اصولی و منطقی با مخاطبان نقش موثری در تبیین عملکرد اداره متبوعه دارند.

وی از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل خواست با بهره‌گیری از تجارب و تخصص نیروها با تقویت ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی ضمن ایجاد اعتماد برای مخاطبین هدف، در توسعه و پیشرفت اهداف سازمان موثر واقع شوند.

گفتنی است؛ در این آیین از جاوید صحرایی مدیر روابط عمومی سابق تجلیل و حبیب احمدی بعنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای پیام
captcha