فعالان رسانه‌ای راوی اربعین می‌شوند
کد خبر: 4085331
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

فعالان رسانه‌ای راوی اربعین می‌شوند

پویش راویان اربعین با مشارکت فعالان رسانه‌ای و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود.

پویش راوی اربعین برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای و کنشگران فضای مجازی که در ایام اربعین زائر امام حسین(ع) هستند دعوت کرد در پویش راوی اربعین شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند روایت خود از اربعین امسال یا سال‌های گذشته را به نشانی soogvareh.com/ravi_arbaeen ارسال کنند.

دبیرخانه مرکزی دومین سوگواره ملت امام حسین(ع) با همراهی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعه کارگاه‌های فرهنگی و هنری دیجیتال را برای ارتقای دانش، آگاهی و مهارت‌های علاقه‌مندان در صفحه ویژه سوگواره برگزار می‌کند که علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی https://www.instagram.com/soogvareh_com مراجعه کنند.

دومین سوگواره ملت امام حسین(ع) که پویش تولید محتوای فضای مجازی و کنشگران عاشورایی است در بخش‌های متون ادبی، رسانه‌های تصویری، صوت و رادیو، کنشگری عاشورایی، گرافیک و رسانه‌های خبری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره که اوایل اسفندماه امسال و مصادف با سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار می‌شود می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://soogvareh.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha