پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود
کد خبر: 4085656
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود

پیاده‌روری جاماندگان اربعین حسینی از جمله برنامه‌های ویژه اربعین شهرستان فریدونکنار است.

به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی ستاد بزرگداشت اربعین حسینی شهرستان فریدونکنار، برنامه‌های متنوع اربعین حسینی همزمان با دیگر شهرستان‌های استان مازندران در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

به مناسبت یادبود شهید جمشید سلیمانی ویژه برنامه اربعین حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمودی و مداحی علی هدایتی در حسینه عاشقان فریدونکنار برگزار می‌شود.  

برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی هئیات مذهبی شهرستان در روز اربعین، از تکیه معصوم‌زاده تا مسجد امام سجاد(ع) از ساعت 9 صبح تا بعداز ظهر روز اربعین همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از دیگر فعالیت‌های عزاداران حسینی در این شهرستان است.

جاماندگان اربعین حسینی رأس ساعت 10 صبح 26 شهریورماه از حسینیه ازباران این شهرستان به سمت ورودی جاده ازباران پیاده‌روی کرده و با حضور در گلزار شهدا به قرائت زیارت اربعین خواهند پرداخت.

بانوان جامانده اربعین حسینی شهرستان فریدونکنار نیز پیاده‌روی خود را با عنوان حرم تا حرم از آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر آغاز کرده و به سمت امام‌زاده محمد(ع) فریدونکنار روانه خواهند شد.

کاروان عزاداری روز اربعین از ساعت 9  الی 11 صبح از کنار فرمانداری شهرستان فریدونکنار به سوی میدان درنا این شهرستان حرکت خود را آغاز کرده و به عزاداری امام حسین (ع) خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha