زنان عفیف کردستانی نماد حیا، پاکدامنی و وفاداری به میهن و اسلام هستند
کد خبر: 4087373
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

زنان عفیف کردستانی نماد حیا، پاکدامنی و وفاداری به میهن و اسلام هستند

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کردستان جزو استان‌های با عفت کشور است و زنان عفیف کردستانی نماد حیا، پاکدامنی و وفاداری به میهن و وفاداری به اسلام هستند و باید جلوه‌های مجاهدت بانوان عفیفه کُرد بیان شود و در برابر زنان کُردی همچون بانو فاطمه اسدی و شلیر رسولی زانو زد.

روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین روح‌الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی امروز، ۳۱ شهریورماه در نشست خبری تحلیل سیاسی مسائل روز با اشاره به اعتراضات اخیر در سطح کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک نهال بالنده‌ای است که در کشاکش حوادث و کوران مسائل قدرت و قوت بیشتری پیدا می‌کند روز به روز با تجربه‌ زیسته انقلاب بیشتر و توانمندیش برای مقابله با هجمه‌ها دشمنان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: معنی سخنان من این نیست که از کوتاهی‌ها کاستی‌ها و غفلت‌ها دیده پوشی کنیم ما موظفیم ضعف‌ها را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنیم تا حالت بهینه را پدید آوریم.

قائم مقام تبلیغات اسلامی بیان کرد: وقتی دشمن با سرعت دشمنی خود را به میدان می‌آورد و چنگال نشان می‌دهد و ظرف چهار روز ۶۰ آمبولانس را تخریب می‌کند و شروع به کشتن مردم بی‌گناه می‌کند نشان از کار خباثت‌آلود دشمن در کشور دارد.

وی با تأکید بر اینکه روندهای حوزه فرهنگ باید بازنگری شود، افزود: اولین دستور رهبر معظم انقلاب به دولت جدید بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ و رسانه کشور بوده است که اگر این دستور به صورت جدی پیاده‌سازی شود، موضوعاتی همچون گشت ارشاد، موازی‌کاری‌ها و مسئولیت ناپذیری‌ها به شکل بنیادین حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام حریزاوی ادامه داد: در میان نزاع حرف از تعطیلی روندها و دستگاه‌ها را نمی‌توانیم بپذیریم چراکه این امر نیاز به کار کارشناسی دارد.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی گفت: نوجوانان ما نباید آلت دست دشمن شود چراکه جوانان کشور باید با آگاهی راه خود را انتخاب کنند و نباید اجازه دهیم جوانان ما در مسیرهایی که حق و باطل را باهم قاطی می‌کند مورد سوء استفاده قرار گیرند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چند سال گذشته تحت عناوین مختلف جهاد روایت‌ها، زنجیره صبر و تواصی به حق، جنگ شناختی مسئله جهاد تبیین را مورد تأکید قرار داده است. 

وی افزود: در چند روز گذشته حجم طوفان‌های توییتری علیه کشورمان بیش از حد استاندارد بوده است که این نشان می‌دهد دشمن می‌خواهد انگاشته‌های ذهنی مردم را متفاوت با واقعیات بسازد که تنها راه حل حفاظت از مردم در این شرایط جهاد تبیین است که در این عرصه رسانه‌ها بدون سوگیری باید وقایع را بیان کنند.

حجت‌الاسلام حریزاوی با اعلام اینکه خبرنگاران باید حقایق را بدون سوگیری و جهت گیری خاصی روایت کنند، افزود: یک روایتگر و کنشگر اگر فقط بخشی از واقعیت را بیان کنند روایت ناقص می‌شود. 

وی با تأکید بر روایت استواری انقلاب اسلامی افزود: وقتی ما در مورد انقلاب اسلامی صحبت می‌کنیم، انقلابی که انواع تحریم‌ها، تهاجم فرهنگی‌ها، انواع جنگ‌ها را تحمل کرده است و با فراز و نشیب‌های بسیار وارد چهل‌واره دوم عمر خود شده است لذا ما نمی‌توانیم این موجود را با پدیده رویدادنگاری و نگاه‌های حداقلی تحلیل کنیم و بهترین تعبیر را در مورد انقلاب مقام معظم رهبری عنوان می‌کنند. انقلاب اسلامی، بلوک اسلام و غرب را ایجاد کرده همچنین پیش‌بینی کردن که افول تمدن غرب در راه است.  

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فوت مهسا امینی افزود: ما دوست نداریم یک نوجوان ما ذهنش دچار خدشه شود و خم به ابروی  یک دختر کرد بیاید و یا غمگین شود لذا در کنار خانواده‌ امینی ما نیز سوگواری می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این مورد دستگاه انتظامی باید صادقانه با مردم صحبت کنند و اگر حقایقی وجود دارد که ما از آن خبر نداریم را صادقانه عنوان کنند، همانگونه که تاکنون بیان کرده‌اند و سیستم قضایی کشور هم که در مقابله با ظلم بسیار توانمند بوده نیز در این امر ورود کند. 

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه حجاب یک دستور دینی بوده و مذاهب مختلف در این مورد یک آرا نظر دارند، افزود: امروز در مورد مدیریت دستگاهی این واجب بحث وجود دارد هرچند در حال حاضر وقت اظهار نظر صریح در مورد دستگاه‌ها نیست اما اگر دستگاه‌های اجرایی ذیربط به وظایف خود عمل کنند، بخشی از مشکلات رفع خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: کردستان جزو استان‌های با عفت کشور است و زنان عفیف کردستانی نماد حیا، پاکدامنی و وفاداری به میهن و وفاداری به اسلام هستند و باید جلوه‌های مجاهدت بانوان عفیفه کُرد بیان شود و در برابر زنان کُردی همچون بانو فاطمه اسدی و شلیر رسولی باید زانو زد.

 

انتهای پیام
captcha