حساب اعتراض از اغتشاش جداست
کد خبر: 4087443
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

حساب اعتراض از اغتشاش جداست

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: حساب اعتراض و معترضان از اغتشاش و اغتشاشگران جداست و مردم پاسخ فتنه و فتنه‌گران را خواهند داد.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد، در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که امروز، ۱ مهر در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، گفت: دشمنان قرار نیست دست از سر مردم و ملت ایران بردارند و از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کنند. 

وی با بیان اینکه دشمنان، امروز فتنه‌ای جدید در کشور ایجاد کرده‌اند، ادامه داد: همه نیروهای بیگانه و منافقان اکنون وسط آمده‌اند تا فتنه را به مسیر دلخواهشان هدایت کنند. اتفاقاتی که طی چند روز گذشته در کشور و استان رخ می‌دهد اعتراض نیست بلکه اغتشاش است. 

حجت‌الاسلام نوری گفت: معترضان موضوعات مد نظر خود را کلامی مکتوب یا با خواندن بیانیه اعلام می‌کنند اما دیدیم که در همان ابتدای کار ناسزا گفتند، سنگ پراکنی کردند و اقدام به آتش زدن اموال عمومی کردند. 

وی اعلام کرد: به گفته مسئولان، فقط در شهرستان بجنورد توسط اغتشاشگران ۱۵ میلیارد تومان به اموال عمومی و تجهیزات امدادی خسارت وارد شده است.  قطعاً مردم ولایتمدار ایران اسلامی، هرگونه اغتشاش و هزینه تراشی برای کشور را محکوم خواهند کرد. 

نوری همچنین از تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین شورای تأمین در استان برای مقابله با هرگونه ناامنی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha