کسب حقیقت با تحقیق صورت گیرد
کد خبر: 4088426
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

کسب حقیقت با تحقیق صورت گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه برای کسب حقیقت باید تحقیق صورت گیرد گفت:‌ نباید اجازه دهیم که کشور ما نیز مانند افغانستان و عراق ناآرام شود.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، در همایش «تجلیل از یاوران وقف» که امروز، ششم مهرماه در سالن اجتماعات مجتمع نور استان برگزار شد، با اشاره به اینکه روایتی مشهوری وجود دارد که میزان اهمیت وقف را برهمگان مشخص می‌کند، اظهار کرد: در این روایت آمده است که هرکس یک سنت حسنه را برای خود ثبت کند، مادامی که آن سنت حسنه برقرار باشد، اجرش برای فرد وجود خواهد داشت.

وی وقف را کار بسیار شایسته‌ای دانست و افزود: روحانیون، ماموستایان، افراد تحصیلکرده باید در صحبت کردن و بیان نظرات خود دقت بسیاری داشته باشند چراکه ممکن است با یک حرف ما ذهن گروهی از افراد جامعه خراب و دچار تردید شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه امروزه در سطح جامعه تبلیغات منفی زیاد است، بیان کرد: وجود غیبت، تهمت، افترا و این امور در جامعه خوب نیست بلکه ایمان، تقوا، دین و معنویت نیاز کنونی جامعه ماست.

وی با اشاره به اینکه انتقادات را باید به صورت دو نفره مطرح کرد نه اینکه از پشت تربیون بیان شود، ادامه داد: برای کسب حقیقت باید تحقیق صورت گیرد لذا ما نباید اجازه دهیم به خاطر دنیای دیگران خود را دچار گناه و معصیت کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه تاکنون در استان کردستان گشت ارشاد با مردم برخوردی نداشته است، افزود: برهمین اساس ما نباید اجازه دهیم که کشور ما نیز مانند افغانستان و عراق نا آرام شود. باید بدانیم که این اغتشاشات و آشوب‌های اخیر به چه قیمیت در حال وقوع است.

وی با تأکید بر اینکه ما باید جامعه را آرام کنیم، افزود: نیروهای انتظامی، سپاه و ارتش را فرزندان این خاک و بوم تشکیل می‌دهند لذا نباید درحق آنان بی‌انصافی کرد چراکه بی‌انصافی برکت را از زندگی انسان می‌برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآور شد: روحانیون و ماموستایان و تمام افراد حاضر در این همایش خیرات و مبرات و فضای مثبت را تزریق کنید تا مردم در کف خیابان، زندگی خوب و آرامی داشته باشند و قدر این انسجام و یکپارچگی را بدانیم.

انتهای پیام
captcha