تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی عکس «روایت عاشقی»
کد خبر: 4090752
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی عکس «روایت عاشقی»

با توجه به درخواست‌های رسیده به دبیرخانه سوگواره ملی عکس «روایت عاشقی» و ضرورت انعکاس آیین‌های سوگواری و پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

سوگواره ملی عکس «روایت عاشقی»به گزارش ایکنا از خوزستان، بنا به نظر شورای راهبری اولین سوگواره ملی عکس «روایت عاشقی» و با توجه به‌ درخواست‌ متقاضیان شرکت در این سوگواره و به‌منظور فراهم‌سازی حضور حداکثری شرکت‌کنندگان، زمان ارسال آثار به این دوره از سوگواره تا پایان مهرماه تمدید شد.

تاکنون ۸۰۰ اثر از استان‌های خوزستان، تهران، قزوین، مرکزی، سمنان، فارس، خراسان رضوی، زنجان، یزد، اصفهان و چهارمحال‌وبختیاری به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.

انتخاب آثار و داوری به عهده آقایان حسین جلودار، احمد تاجی و اسحاق آقایی است و در هر بخش به نفر اول برگزیده، تندیس سوگواره و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس سوگواره و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم تندیس سوگواره و مبلغ ۳۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره برای دریافت آگاهی بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به شماره ۰۹۳۵۵۵۹۴۲۱۰ در خبررسان واتساپ و ایتا پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha