آغاز فرایند بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت از اواخر مهر
کد خبر: 4090800
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

آغاز فرایند بیست‌وهفتمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت از اواخر مهر

معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از آغاز فرایند اجرایی بیست‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در اواخر مهرماه خبر داد و گفت: با نهایی شدن آیین‌نامه این دوره و رونمایی از پوستر در اواخر مهر، فرایند اجرایی جشنواره جدید آغاز می‌شود.

ولی‌الله صحبت‌لو، رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

ولی‌الله صحبت‌لو، معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد آخرین وضعیت دوره جدید جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، گفت: آیین‌نامه جشنواره در حال بررسی است تا در صورت نیاز به تغییرات، اصلاحاتی صورت گیرد.

وی به برگزاری جلسه هم‌اندیشی با حضور مسئولان قرآنی 14 دانشگاه علوم پزشکی در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در این جلسه نمایندگان 14 دانشگاه علوم پزشکی کشور که در زمینه جشنواره صاحب ایده و نظر هستند حضور داشته و در مورد اصلاحات احتمالی جشنواره بحث و تبادل نظر کردند.

صحبت‌لو تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواخر مهرماه آئین‌نامه جدید با تمام اصلاحات صورت گرفته برای ارسال به دانشگاه‌ها آماده شود. همچنین نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این تاریخ پوستر جشنواره نیز آماده شود.

معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری جلسه دبیران کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور طی روزهای آتی خبر داد و گفت: در این جلسه در مورد فعالیت‌های قرآنی کانون‌ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی در پایان به برگزاری نشست فعالان مهدوی دانشگاه‌های علوم پزشکی در قم اشاره کرد و گفت: این نشست طی روزهای گذشته در قم برگزار شد و مباحث متعددی در زمینه مهدویت از سوی میهمانان مدعو مطرح شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha