مطالبه به حق، در اردوگاه دشمن محقق نمی‌شود
کد خبر: 4090959
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷

مطالبه به حق، در اردوگاه دشمن محقق نمی‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در حوادث اخیر دشمنان جمهوری اسلامی از منافقان، سلطنت‌طلبان و استکبار همه ظرفیت خودشان را آوردند و نباید برای دستیابی به مطالبه به حق در دل اردوگاه دشمن رفت.

سردار رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج)، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در دومین دوره توانمندسازی بانوان تمدن‌ساز که در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ما باید قدر این گذشته نورانی، دینی، عالمان دینی، مساجد، هیئت‌ها و پدران و مادران خودمان را بدانیم، چون این موارد، هویت ما را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به جریانات اخیر و موضع‌گیری جریان منافق و عمله استکبار در مقابل حجاب به‌عنوان یکی از عناصر مهم جامعه اسلامی، گفت: چادر و حجاب به‌راحتی به ما نرسیده است. اینها که امروز مقابل شما قرار گرفته‌اند، در واقع همین حجاب و هویت دینی ما را هدف قرار داده‌اند. امروز دعوا بر سر حجاب نیست بلکه می‌خواهند تمام ارزش‌های ما را بگیرند.

آتانی اظهار کرد: حوادثی که چند روز است بر کشور ما می‌گذرد، بهانه‌اش فوت خواهر مسلمان کُرد ما مهسا امینی بود. اما باید دانست این‌بار این موضوع بهانه بود که می‌توانست هر موضوع دیگری باشد. اردوگاه دشمن متحد شده بود و طرح‌ریزی‌هایشان دقیق بود. بهانه‌ای هم به وجود آمد و البته خسارت مادی سنگینی است. خیلی‌ها که خوابیده بودند بیدار شدند، خیلی‌ها که خودشان را به خواب زدند مجبور به اظهار نظر حقیقی شدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تمام ظرفیت خودشان را پای کار آوردند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند و بزرگنمایی کردند و آرمان‌های بزرگ برای خودشان تعریف کردند و همه را پای کار آوردند که به اهداف خود برسند.

وی بیان کرد: منافقین این مفلوک‌های آلبانی‌نشین که از این کشور به آن کشور آواره‌اند، همه ظرفیت خودشان را پای کار آوردند. سلطنت‌طلبان این هرزه‌گردها، همه ظرفیت خودشان را آوردند. این حماقت است کسی اتصال و اردوگاه دشمن را ببیند و دوباره دنبال حرف حق در دل دشمن باشد. این حماقت است، برای دستیابی به مطالبه به حق در دل اردوگاه دشمن بروید.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد که جنگ آب است و ترکیه در حال قدرت‌نمایی است. باید پرسید آرارات را چه کسی به ترکیه داد؟ اینها زمان پادشاهی همین بی‌هویت‌ها اتفاق افتاد. ما برای این اروندرود چه کردیم، یک وجب اروند را به دشمن ندادیم، باقدرت از خط مرزی اروند دفاع کردیم و مهدی باکری و حمید باکری را در همین اروند به امانت گذاشتیم. در کربلای چهار، ۹۰۰ شهید را به امانت گذاشتیم. اجازه نمی‌دهیم دشمن چشم طمع به این خاک بدوزد.

وی اضافه کرد: این مقطع از تاریخ کشور نیز با اقتدار می‌گذرد. آن‌هایی که در داخل نانجیبانه از این ملت آبرو گرفتند با پول این ملت شهرت گرفتند و با سیمای این ملت سیمای ننگینشان مشهور شد باید جواب بدهند.

این مسئول تأکید کرد: همان‌هایی که می‌گویند سیمای جمهوری اسلامی مخاطب ندارد و صدا و سیما حاکمیتی است و حرف مردم را نمی‌زند، شما از همین سیما آبرو گرفتید، از همین خدمات عمومی جمهوری اسلامی آبرو گرفتید. قطعاً ملت با شما تسویه حساب می‌کند و این مطالبه امروز مردم از نیروی انتظامی مقتدر هم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha