وجود مقام معظم رهبری تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کند
کد خبر: 4091045
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

وجود مقام معظم رهبری تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: وجود مقام معظم رهبری و سخنان گرانبهای ایشان تمام توطئه‌ها را می‌کند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در آیین گرامیداشت ۱۹ مهر؛ سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی که در مصلی بجنورد با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه وجود مقام معظم رهبری و سخنان گران‌بهای ایشان تمام توطئه‌ها را می‌کند، اظهار کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری؛ مردم خراسان شمالی مردمی غیور، دین‌دار، مرزبان، سرزنده، با نشاط و شجاع هستند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی ۳۰۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، اضافه کرد: در توطئه اخیر که دشمن به راه انداخت، مقام معظم رهبری با بیان حقایق نشان داد که چه قدرتی دارد.

حجت‌الاسلام نوری با تأکید براینکه مقام معظم رهبری نگذاشتند دشمن هنرمندان، ورزشکاران و... را از مردم جدا کند، تصریح کرد: همه مردم این نظام با گویش‌ها و اقوام مختلف در کنار یکدیگر قرار دارند و پای نظام و رهبر انقلاب خود ایستادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با ورود خود به استان نشاط و امید را به استان وارد کردند، تصریح کرد: اعتباراتی که مقام معظم رهبری به این استان اختصاص دادند، یک دهه خراسان شمالی را جلو انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان تأکید کرد: مردم این نظام با امام خود عهد بستند، انقلاب کردند و طی این سال‌ها تمام فتنه‌ها را خاموش کردند که در ادامه نیز همین‌گونه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha