رسانه‌ها نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت را تبیین کنند
کد خبر: 4091134
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

رسانه‌ها نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت را تبیین کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر برجسته‌سازی نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت، گفت: امروز رسانه این نقش و جایگاه ارزشمند و مهم نیروی انتظامی را در بین اقشار مختلف جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان تبیین کند.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، 19 مهر در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» که با حضور مسئولان و اصحاب رسانه لرستان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به جنگ رسانه، اظهار کرد: در این راستا رسالت تقویت جایگاه امنیت اجتماعی و همچنین جایگاه پلیس در امنیت اجتماعی بر عهده رسانه است.

وی با تاکید بر برجسته‌سازی نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت، اضافه کرد: امروز رسانه این نقش و جایگاه ارزشمند و مهم نیروی انتظامی را در بین اقشار مختلف جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان تبیین کند.

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد نیز در سخنانی با تقدیر از رشادت‌های پرسنل نیروی انتظامی، گفت: مبنا و پایه همه اقدامات و کارهای اجرایی و همچنین یکی از شاخص‌های اصلی توسعه، امنیت است.

وی با بیان اینکه رشادت‌های پرسنل نیروی انتظامی قابل تقدیر است، افزود: از همکاری و تعامل نیروی انتظامی در استان و همچنین با مجموعه شهرداری خرم‌آباد تشکر می‌کنیم.

شهردار خرم‌آباد یادآور شد: در حوادث اخیر، کمترین اغتشاش را در استان داشتیم و این امر نیز به خاطر رشادت‌های فرماندهی نیروی انتظامی استان است.

یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شهدا الگوی ما هستند و ما مرهون خون شهدا هستیم، افزود: رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی مؤثر و تأثیرگذار دارند.

وی با بیان اینکه لرستان استانی شهید پرور است و همواره در دفاع از انقلاب نقشی مؤثر داشته است، گفت: آنچه که انتظار هست کار جهادی در این استان است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر کار جهادی از سوی مسئولان، تصریح کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت سنگینی بر عهده دارند.

الهی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم، ادامه داد: الان در جنگ رسانه هستیم، اصحاب رسانه و صدا و سیما در مقابله با این جنگ نقش مؤثری دارند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و معنوی رسانه در جنگ رسانه‌ای، گفت: این قول را به مردم استان خواهیم داد که تحت هیچ شرایطی نگذاریم امنیت مردم خدشه‌دار شود.

فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: فرزندان شما در نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی پای کار هستند و از آبرو، امنیت و عفت زنان در جامعه دفاع خواهند کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از برگزیدگان جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» که به همت نیروی انتظامی لرستان برگزار شده بود، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha