ایجاد وحدت و انسجام در بین آحاد مختلف از واجبات الهی است
کد خبر: 4091308
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

ایجاد وحدت و انسجام در بین آحاد مختلف از واجبات الهی است

مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد وحدت، همدلی و انسجام در بین آحاد مختلف جامعه بر همه واجب است.

محمدرضا برکت مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشادبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمدرضا برکت، مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۰ مهرماه، در نشست با امامان جمعه هشجین خلخال به‌مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: ایران اسلامی در سایه همدلی و همراهی مردم و مسئولان گام‌های استوار پیشرفت و ترقی را بر می‌دارد.

وی با اشاره به روند کار مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل گفت: با توجه به بازدیدی که از مجتمع فرهنگی و هنری هشتجین شد این مجتمع از پیشرفت خوبی برخوردار است و امیدواریم با توجه به تاکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هرچه زودتر مجری طرح، راه و شهرسازی، پروژه را تکمیل و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تکمیل آن اقدام کرده و در اختیار اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهیخته هشجین و خلخال قرار دهد.

مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشریح و تبیین فضایل پیامبر گرامی اسلام و اشاره به خلق عظیم ایشان، آن حضرت را الگویی تمام برای تحکیم وحدت اسلامی برشمرد و بر لزوم حفظ وحدت و انسجام مسلمانان به عنوان واجب الهی در شرایطی که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در دنیای اسلام هستند تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha