راهپیمایی ۱۳ آبان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4092312
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

راهپیمایی ۱۳ آبان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با کاهش همه‌گیری بیماری کرونا راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز جمعه در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، روز گذشته، 24 مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان گفت: با توجه به اغتشاشات اخیری که در کشور به وقوع پیوست، گرامیداشت 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی جایگاه و اهمیت فراوانی دارد و امسال باید در این روز با حضور پرشور، حماسی، دشمن‌شکن و مقتدرانه به جهانیان ثابت کنیم که همیشه پای این نظام بوده و هستیم و تا پای جان خواهیم بود.

وی افزود: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد جرگه مبارزه با استکبار جهانی شده است و تمامی ملت‌ها بیدار شدند و نظام سلطه ظلم را نمی‌پذیرند و امام راحل فرمود:« دنیا به دو قسمت تقسیم شده که یک طرف و آن را مستکبرین و طرف دیگر را مستضعفین تشکیل می‌دهند».

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: در قرآن نیز آمده که «خداوند مستکبرین و ظالمان را دوست نمی‌دارد» و و امام علی(ع) نیز فرمودند: «رهبر مستکبران عالم شیطان است» و امام خمینی(ره) نیز آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند.

وی ادامه داد: امروزه آمریکا مستکبر عالم بوده و جنگ با استکبار تا از بین رفتن خوی استکباری آمریکا ادامه دارد و سیاست اصلی جمهوری اسلامی تقابل آشتی ناپذیر با استکبار شرق و غرب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: 13 آبان از جهات مختلف ازجمله تبعید امام  خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت 40 دانش‌آموز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی که از دیدگاه امام راحل انقلاب دوم ایران اسلامی بود اهمیت دارد.

وی گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و باید با تبلیغ، روشنگری و جهاد تبیین نوجوانان و جوانان را با دستاوردهای 13 آبان و انقلاب اسلامی آشنا کرد و اگر ما به این موضوع نپردازیم دشمنان با دسیسه‌چینی و تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی حقایق را به‌صورت وارونه در بن نسل جدید نشر خواهند داد.

حجت‌الاسلام آقایی عنوان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر نوجوانان و جوانان را علیه نظام و ایران قوی با وارونه جلوه دادن حقایق تحریک کرده و رد پای دشمنان ایران از جمله آمریکا، منافقین، گروهک‌های داعش، کومله در این اغتشاشات مشاهده می‌شود.

وی افزود: باید از پتانسیل و انرژی دانش‌آموزان و جوانان در جهت برگزاری مراسماتی ازجمله 13 آبان استفاده کرد تا آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی و اقناع‌سازی به نحو شایسته و مناسبی انجام شود تا دست دشمنان خارجی و منافقان داخلی از دخالت و ایجاد توطئه کوتاه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با کاهش همه‌گیری بیماری کرونا راهپیمایی روز جمعه سیزدهم آبان در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد و در ارومیه محل تجمع میدان ولی‌فقیه و از خیابان شهید منتظری تا میدان دفاع مقدس و بلوار رسالت و محل تجمع پایانی مصلای بزرگ ارومیه که به نمازجمعه منتهی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha