زنگ «روز قم» توسط آیت‌الله سعیدی نواخته شد
کد خبر: 4092953
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

زنگ «روز قم» توسط آیت‌الله سعیدی نواخته شد

زنگ «روز قم» در آستانه سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم توسط آیت‌الله سعیدی، امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، امروز، 27 مهرماه در مدرسه شاهد نمازی‌خواه نواخته شد.

آیت الله سعیدی امام جمعه قمبه گزارش ایکنا از قم، زنگ «روز قم» در آستانه سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به قم توسط آیت‌الله سعیدی، امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم و جمعی از مدیران استانی، امروز، 27 مهرماه در مدرسه شاهد نمازی‌خواه نواخته شد.

آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در این مراسم اظهار کرد: در مراسم روز قم باید همه مسئولان و خدمت‌گزاران به مردم قم به احترام حضرت معصومه(س) حضور داشته باشند و مراسم با شکوهی برگزار شود.

وی با بیان اینکه افراد شاخص شهر قم در آن روز به استقبال حضرت معصومه(س) آمدند، گفت: همه مردم قم از زن و مرد در این مراسم حضور داشتند و استقبال با شکوهی از حضرت معصومه(س) کردند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امام صادق(ع) برای حضرت معصومه(ع) مقاماتی را بیان کردند، ادامه داد: یکی از مقامات حضرت معصومه(س) این است که شیعیان به شفاعت ایشان بهشتی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ سال است که حضرت معصومه(س) نه تنها در قم بلکه در جهان تأثیرگذار هستند، گفت: ما وظیفه داریم که از حضور ایشان در قم خرسند باشیم و هم باید قدم‌هایمان در راه ایشان برداشته شود و تلاش کنیم که در مسیر اهل بیت(ع) حرکت کنیم.

سعیدی با بیان اینکه من از همه کسانی که به قم خدمت کرده و می‌کنند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: این نظام اسلامی و مسئولانش به نحوی با قم ارتباط دارند و رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) هم خودشان را قمی می‌دانستند و همه این‌ها از برکات حضور حضرت معصومه(س) در این شهر است.

انتهای پیام
captcha