دیدگاه جهادی موجب پیشرفت و تعالی کشور می‌شود
کد خبر: 4093611
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
رئیس بسیج سازندگی هرمزگان:

دیدگاه جهادی موجب پیشرفت و تعالی کشور می‌شود

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف برای رفع محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان فعالیت می‌کنند، گفت: دیدگاه جهادی در عرصه‌های گوناگون موجب پیشرفت و تعالی کشور می‌شود.

فعالیت گروه های جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ یاسین باوقار، رئیس بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان، امروز، 30 مهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف عمرانی و ساخت و ساز، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی برای رفع محرومیت‌زدایی و کاهش فقر در مناطق روستایی و محروم استان فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیج سازندگی با تمام ظرفیت از گروه‌های جهادی حمایت و پشتیبانی می‌کند؛ چراکه این‌گونه اقدامات را برای خود احساس تکلیف می‌داند و این موضوع را از عوامل تأثیرگذار در رفع محرومیت جامعه قلمداد می‌کند.

باوقار با اشاره به اینکه دیدگاه جهادی در عرصه‌های گوناگون موجب پیشرفت و تعالی می‌شود، تصریح کرد: جهادگران در گروه‌های جهادی عملکردی بسیار ارزنده در عرصه‌های سازندگی و رفع محرومیت از خود نشان دادند و در بحران‌های مختلف زلزله و سیل پیشگام و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان هستند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه برای رفع محرومیت و فقر، روستاها و مناطق آسیب‌پذیر در اولویت قرار دارند، اضافه کرد: با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها نه تنها از مهاجرت روستانشینان به شهرها جلوگیری می‌شود بلکه مهاجرت معکوس نیز اتفاق می‌افتد.

باوقار در پایان یادآور شد: یکی از شاکله‌های اصلی بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی هستند که می‌توانند خدمات بسیار ارزنده‌ای در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و سلامت و همچنین در عرصه اشتغال و کارآفرینی داشته باشند و از همان سال‌های نخستین تشکیل بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی ایجاد و به صورت خودجوش مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام
captcha