صیانت از سرمایه‌های انسانی یک مسئولیت خطیر است
کد خبر: 4094143
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

صیانت از سرمایه‌های انسانی یک مسئولیت خطیر است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه صیانت از سرمایه‌های انسانی را یک رسالت خطیر دانست و گفت: دشمنان نظام و انقلاب به منابع انسانی و فکری کشور ما چشم طمع دوخته‌اند، پس باید برای حفظ داشته‌هایمان به‌صورت‌ جدی تلاش کنیم.

صیانت از سرمایه‌های انسانی یک مسئولیت خطیر استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی‌زمینی سپاه، امروز، 2 آبان در آیین تودیع و معارفه جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب کشور که در حسینیه این قرارگاه برگزار شد، گفت: برای حراست از خاک میهن اسلامی به‌معنای واقعی‌کلمه تاکنون اقدامات برجسته‌ای انجام شده است.

وی صیانت از سرمایه‌های انسانی را یک رسالت خطیر دانست و گفت: دشمنان نظام و انقلاب به منابع انسانی و فکری کشور ما چشم طمع دوخته‌اند، پس باید برای حفظ داشته‌های‌مان به‌صورت‌ جدی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رضایی بر لزوم اهتمام برای ارتقای بصیرت سیاسی و تقویت بنیه‌های اعتقادی نسل جدید تاکید کرد و گفت: دشمن هرگز نخواهد توانست نیرو‌های ارزشی، هدفمند و معتقد به آرمان‌های انقلاب را به سمت خود جذب کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندی‌فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا در این مراسم، اظهار کرد: هدف دشمنان آسیب رساندن به نظام اسلامی و ایجاد تفرقه در بین پیروان مذاهب و اقوام مختلف است.

وی به اهمیت تلاش درراستای معنویت‌افزایی‌، دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی در جامعه به‌ویژه نسل جدید کشورمان تاکید کرد و گفت: نوجوانان و جوانان امروز بر سر کلاس‌های درس هستند، ولی در آینده‌ به کرسی‌های خدمت تکیه می‌کنند، بنابراین باید گونه‌ای تربیت شوند که ادامه‌دهنده راه ولایت باشند.

وی به مسئولیت سنگین سپاه به عنوان مولود انقلاب در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اشاره کرد و افزود: این مجموعه با حرکت جهادی و تفکر بسیجی انس دیرینه دارد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام محمد رستمی به عنوان جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا معرفی شد.

انتهای پیام
captcha