نگاهی به دوره‌های آموزش غیرحضوری قرآن اداره ملک وزارت دفاع
کد خبر: 4094562
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

نگاهی به دوره‌های آموزش غیرحضوری قرآن اداره ملک وزارت دفاع

دوره‌های غیرحضوری آموزش قرآن در سطوح مبتدی تا پشرفته از سوی اداره مَلِک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش غیرحضوری قرآن اداره ملکبه گزارش ایکنا، مرکز آموزش غیرحضوری قرآن اداره مَلِک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دوره‌های متننوعی را در سطوح مختلف مبتدی، نیمه‌تخصصی و تخصصی ویژه کارکنان شاغل و وظیفه و خانواده‌ها(همسران و فرزندان) برگزار می‌کند.

این دوره‌ها در رشته‌های قرائت شامل روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید 1 و 2، حفظ ترتیبی، موضوعی و سوره‌ای، احکام بانوان و نوجوانان و مفاهیم قرآن (در دو گروه سنی بالا و پایین 15 سال) درحال برگزاری است.

این مرکز به منظور ضرورت و اهمیت صحیح برنامه‌ریزی و اهمیت آن برای استمرار در عرصه حفظ قرآن و بهره‌مندی از نظر اساتید و کارشناسان این عرصه، کانالی را با عنوان نمونه سؤالات حفظ و مفاهیم اداره ملک در پیام‌رسان سروش به نشانی splus.ir/norgoran و برای فهم معانی و آشنایی با معنای تک تک مفردات قرآنی کانال صوتی ترجمه‌ تحت‌ا‌للفظی را با نشانی splus.ir/tarjometahtollafzy راه‌اندازی کرده‌ است.

بارگذاری نمونه سؤالات حفظ و مفاهیم به تفکیک اجزا، جهت آمادگی برای آزمون‌ها، آشنایی با روش‌های برنامه‌ریزی، مدیریت زمان، تقویت اراده و حافظه، ارائه شیوه‌های آسان برای حفظ و تثبیت و موضوعات متنوع دیگر، برای حفاظ از جمله اهداف فعالیت این کانال‌ها است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای زوج از ساعت 8 تا 13 با شماره‌های 26102145 و 26102568 و 26103077- 021 تماس بگیرند.

همچنین کانال آموزش غیرحضوری اداره ملک با هدف زنده کردن شعار #زن_عفت_افتخار و پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه، مسابقه‌ای را با عنوان «حفظ آیه حجاب» برگزار می‌کند.

دختران در مقطع سنی پایین 9 سال می‌توانند با ارسال فایل‌های تصویری با حجاب‌ها و پوشش‌های زیبا و متنوع به تلاوت آیه حجاب (آیه 31، سوره نور) از حفظ بپردازند و فایل‌های ویدئویی خود را تا 12 و 13 آبا‌ن‌ماه از طریق پیام‌رسان سروش به hmza4579@ ارسال کنند. به سه نفر از بهترین فایل‌های تصویری هدایایی همزمان با روز دانش‌آموز اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha