مردم استان گلستان فردا بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز راهپیمایی میکنند. 
به گزارش ایکنا از گلستان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: مراسم راهپیمایی در محکومیت جنایت تروریستی در حرم احمد بن موسی(ع) در شیراز فردا جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای گلستان برگزار میشود.
در این اطلاعیه از مردم همیشه در صحنه گلستان دعوت شده، فردا ۶ آبان ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز با حضور خود در راهپیمایی، جنایات اخیر حرم مطهر احمدبن موسی(ع) در شیراز را محکوم کنند.
انتهای پیام