ایستادگی مردم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی با ید واحده است
کد خبر: 4095077
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
امام جمعه مینودشت:

ایستادگی مردم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی با ید واحده است

امام جمعه شهرستان مینودشت تصریح کرد: دشمن به دنبال اختلاف و درگیری بین شیعه و سنی است، ما با تمام وجود در مقابل دشمنان داخلی و خارجی خواهیم ایستاد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما مسلمانان باید یدِ واحده باشیم.

حجت الاسلام کشیری امام جمعه مینودشت

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا کشیری، امام جمعه مینودشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مینودشت گفت: دشمنان دیرینه این آب و خاک از جمله آمریکای جنایتکار، اسرائیل و آل سعود خبیث حادثه خونین را در حرم مطهر شاهچراغ(ع) رقم زدند و توسط یک تکفیری ملعون، زائرین ما را مظلومانه در حال عبادت به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: حدود ۳۲۹ سال فرقه ضاله در جهان اسلام توسط انگلیسی‌ها پدید آمد و یک دین در کنار شیعیان به نام بهائیت و یک دین در کنار اهل‌سنت به نام وهابیت به وجود آورد که هر دو تحت پوشش اسرائیل هستند. وهابیت با بدعت وارد دین شد و اعتقادات انحرافی خشن دارند که زاییده آن داعش است و داعشی‌ها بد‌ترین و وحشی‌ترین موجودات کره زمین هستند.

امام جمعه مینودشت اظهارکرد: وطن‌فروش‌های بی‌دین و بی‌غیرت که در خیابان‌ها اموال عمومی را به آتش می‌کشند، مسلمان نیستند، زیرا مسلمان خاک وطن خود را دوست دارد و دست به این گونه جنایت‌ها نمی‌زند. دشمنان به دنبال کشته سازی هستند لذا باید مراقب فریب دشمنان باشیم.

وی تصریح کرد: عده‌ای جاهل و اراذل و اوباش در جریان چهلم مرحومه امینی کف زدند و پای‌کوبی کردند، این گونه افراد دین‌دار نیستند و با دین خدا مبارزه می‌کنند.

حجت‌الاسلام کشیری افزود: دشمن به دنبال اختلاف و درگیری بین شیعه و سنی است، ما با تمام وجود در مقابل دشمنان داخلی و خارجی خواهیم ایستاد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما مسلمانان باید یدِ واحده باشیم.

 

انتهای پیام
captcha