برگزاری ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت شهدای شاهچراغ(ع) در گلستان
کد خبر: 4096080
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

برگزاری ۴۰۰ برنامه به‌مناسبت شهدای شاهچراغ(ع) در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری ۴۰۰ برنامه با عنوان «چهلچراغ برای شهدای شاهچراغ» تا چهلم شهدای شاهچراغ در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات  گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز، 10 آبان در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و جمعی از شهدای امنیت اغتشاشات اخیر از برگزاری 400 برنامه با عنوان «چهلچراغ برای شهدای شاهچراغ» تا چهلم شهدای شاهچراغ در سطح استان خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: این مراسم با همکاری جمعی از دستگاه‌های اجرایی با هدف تعظیم و تکریم شهدای مظلوم حرم شاهچراغ و شهدای نوجوان و دانش‌آموزان این حادثه تروریستی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام گرزین بیان کرد: بنا است این مراسم تا چهلمین روز از شهادت شهدای شاهچراغ در سطح استان برگزار شود که 200 برنامه شاخص آن در سطح مساجد، هیئات و تشکل‌های دینی با همکاری نهاد‌های متولی و به صورت مردمی در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به اهم این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری پویش «همکلاسی شهیدم» و امضای بیانه محکومیت و پایان مماشات و حامیان این اغتشاشات و ضرورت برخورد قاطعانه با عوامل این جنایات و اجرای سرود «رفیق شهیدم» پاسداشت شهدای نوجوان و دانش‌آموزان در این حادثه تروریستی توسط آموزش و پرورش، برگزاری شب شعر شاعران به نیت شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت با همت نهادهای مردمی در سطح استان انجام می‌شود.

وی با بیان‌اینکه سرمنشأ فتنه‌گری و آشوب‌های اخیر آمریکا و ایادی آن است، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این مراسم راه و آغازی بر پایان اغتشاشات و فتنه‌گران بوده و بساط فتنه برچیده و شاهد امنیت در کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha