اجرای چهارمین دوره آموزش قاریان ممتاز
کد خبر: 4096162
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

اجرای چهارمین دوره آموزش قاریان ممتاز

نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه گفت: چهارمین دوره آموزش غیرحضوری قاریان ممتاز در حوزه‌های دانشی و مهارتی برگزار می‌شود.

کیوان حسینی شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه

کیوان حسینی، نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری چهارمین دوره آموزش قاریان ممتاز، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های از این دست کمک شایانی به ارتقا و حفظ و پرورش قاریان ممتاز در حوزه‌های دانشی و مهارتی می‌کند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه قاریان، افزود: دوره مذکور ویژه قاریان دارنده گواهی‌نامه تخصصی درجات سه و چهار برگزار می‌شود.

حسینی به حضور چند قاری از استان در این دوره اشاره و بیان کرد: نفرات مورد تأیید کمیته کارشناسی آموزش شورای عالی قرآن، در پنج گروه مجزا از تدریس اساتید ممتاز به شیوه مجازی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: جلسات آموزشی یک نوبت در ماه برگزار خواهد شد که یک نوبت آن به شیوه ارتباط برخط تصویری و نوبت بعدی آن به شیوه ارسال فایل و دریافت نکات فنی اساتید است.

نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه گفت: این دوره تخصصی با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha