بزرگداشت شهدای شاهچراغ در اردبیل
کد خبر: 4096324
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

بزرگداشت شهدای شاهچراغ در اردبیل

معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در اردبیل برگزار خواهد شد.

سپاه حضرت عباس(ع)  اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جهانبخش عطایی، معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، دهم آبان‌ماه، در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهدای مطهر حرم شاهچراغ و شهدای مدافع امنیت در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان، چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه از ساعت ۹:۳٠ همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

عطایی با دعوت از مردم برای حضور در این مراسم افزود: امت ولایی و همیشه در صحنه دارالارشاد استان اردبیل با حضور خود و با اعلام انزجار این حرکت و محکومیت اقدام تروریستی، برائت خود را از مستکبران زمان نشان خواهند داد.

وی حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی‌الرضا را نشان از خواری و زبونی دشمن در مقابله با کشورهای آزادیخواه همچون ایران اعلام کرد و گفت: دشمن هر وقت در این ۴۳ سال به نقطه استیصال در برابر استقلال و آزادی ایران رسید، دست به ترور و خونریزی زد و کشور ما با چنین حرکت‌های مذبوحانه نه تنها تسلیم استکبار نخواهد شد بلکه روز به روز به ارزش و عظمت جهانی آن افزوده می‌شود.

انتهای پیام
captcha