تجلیل از حافظان قرآن مدارس در بندر ماهشهر
کد خبر: 4096351
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

تجلیل از حافظان قرآن مدارس در بندر ماهشهر

آیین تجلیل از دانش آموزان حافظ و مقام‌آور قرآنی از سوی دارالقرآن حضرت ولی عصر(عج) ماهشهر در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

تجلیل از حافظان قرآن مدارسبه گزارش ایکنا از خوزستان، آیین تجلیل از دانش آموزان مقام‌آور قرآنی روز گذشته دهم آبان در ماهشهر برگزار شد. این مراسم توسط معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر از آموزشگاه نمونه دولتی پژوهشگران آغاز شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه و دیگر مسئولان شهری در مدارس همراه بود، از دانش آموزان حافظ قرآن و دیگر رتبه‌آوران مسابقات قرآن تجلیل شد. هدف از این برنامه، ایجاد انگیزه بیشتر برای حافظان قرآن و الگوسازی برای دیگر دانش آموزان است.

مجمع حافظان در دارالقرآن حضرت ولی عصر(عج) ماهشهر متولی این برنامه است و برنامه تقدیر از حافظان قرآن دانش آموزی را در برنامه ریزی خود دارد. در این مراسم به طور ویژه از زهرا بهبهانی اسلامی حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد. وی در این مراسم گفت: از کودکی حفظ قرآن را شروع کردم و با تشویق پدر و مادر و شرکت در مسابقات، موفق به حفظ کل قرآن کریم شدم. مسابقات قرآن به تثبیت بیشتر حفظ قرآن کمک کرد. قرآن برای انسان آرامش ایجاد می‌کند و از وقتی شروع به حفظ قرآن کریم کردم زمینه‌های موفقیت را در زندگی خود دیدم. 

انتهای پیام
captcha